فروش آب میوه گیری تمام استیل الکتروکار توسط سایت تجهیزات:

امروزه با نام دستگاه آب میوه گیری مطمئناً همه آشنایی دارند، اما کمتر پیش می آید که افرادی تمامی مدل های این دستگاه کارآمد را بشناسند. بنابراین کسانی که می‌خواهند در کسب و کار خود از این دستگاه استفاده کنند و یا حتی در مصارف خانگی از امتیازات آن بهره‌مند شوند باید در خصوص ساختار و عملکرد این دستگاه اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند خریدی منطبق با نیازهای خود انجام دهند.

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص آب میوه گیری تمام استیل الکتروکار مدل wf-a3000 با شما خوانندگان عزیز صحبت کنیم.

آب میوه گیری تمام استیل الکتروکار مدل wf-a3000 ساخت کشور ایران است این دستگاه دارای سایزی کوچک است، ارتفاع آن حدود ۳۶ سانتیمتر می باشد بنابراین به سادگی می توان روی پیشخوان آن را جای داد و فضای کمی را اشغال می کند. در نظر داشته باشید که سایز کوچک آن به هیچ عنوان در کیفیت و کارآمدی دستگاه دخالتی ندارد، قطعات حساس این دستگاه از استیل تولید شده است.

ویژگی های فنی و کاربرد آب میوه گیری تمام استیل الکتروکار:

آب میوه گیری تمام استیل الکتروکار مدل wf-a3000 دارای موتوری با قدرت ۰.۵ اسب بخار می باشد و به راحتی می تواند از برق شهری برای تغذیه خود استفاده کند، ولتاژی که برای این آب میوه گیر تمام استیل در نظر گرفته شده است ۲۲۰/۱۱۰ است.

سرعت چرخش تیغه در آب میوه گیری تمام استیل الکتروکار مدل wf-a3000 چیزی در حدود ۲۸۰۰ دور در دقیقه می باشد، بنابراین به راحتی می توان انواع میوه ها را در آن ریخت و آب گیری کرد.

مکانهایی که میتوان از این دستگاه در آنها استفاده کرد از قبیل:

غذاخوری های بزرگ

بارها

آبمیوه فروشی ها

هتل ها و غیره می باشد.

بررسی ویژگی های فنی و ظاهری آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال در تجهیزات:

دستگاه آبمیوه گیری یکی از تکنولوژی های پیشرفته امروزی در صنعت غذایی می باشد. امروزه با استفاده از فناوری های روز دنیا این دستگاه قابلیت های فراوانی به دست آورده است همچنین مصارف گوناگونی دارد. در ادامه مقاله می‌خواهیم در خصوص آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال صحبت کنیم.

مصارفی که این آب میوه گیری دارد عبارت است از:

انواع هتل ها

مراکز آبمیوه فروشی

کافه‌ها

بستنی فروشی ها.

اطلاعاتی در خصوص آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال:

آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال به وسیله متخصصین داخلی ساخته شده است بنابراین بهترین بازدهی و پایین ترین قیمت را دارا می باشد و به راحتی می تواند با محصولات خارجی رقابت کند. شما می توانید خرید آب میوه گیری صنعتی  را در سایت تجهیزات انجام دهید، سایت اینترنتی تجهیزات تمامی برندهای آبمیوه گیره خارجی و داخلی را دارا می باشد.

در ساخت بدنه این دستگاه از آلومینیوم استفاده شده است و در ساخت تیغه های آن نیز از آلیاژ فولاد ضد زنگ یا به عبارتی استیل ضد زنگ بهره گیری کرده اند، این آلیاژ عمر مفید بالایی نسبت به دیگر آلیاژ ها دارد.

آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال دارای دهانه ای است به سایز ۵ سانتی متر است البته این سایز به هیچ عنوان در کار ریختن قطعات میوه و مرکبات مشکل ایجاد نمی کند، توانایی موتور در این دستگاه آبمیوه گیری حدود یک و نیم اسب بخار می باشد.

دستگاه آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال دارای کلیدی ضد آب برای خاموش و روشن کردن می باشد، همچنین شفت استفاده شده در این دستگاه از استیل می باشد که این امتیاز کاملاً قابل توجه است.

یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت آب میوه گیری کوچک صنعتی هلال داشتن ضمانت نامه ۱۲ ماهه از طرف شرکت ایرانی می باشد.

یکی از مراکزی که می‌توان این دستگاه را از آن به صورت اورجینال تهیه کرد سایت اینترنتی تجهیزات می باشد، سایت معتبر تجهیزات این دستگاه را همراه با گارانتی معتبر به خریداران ارائه می‌کند بنابراین اصالت کالا را از این مرکز بخواهید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()