فروش آب میوه گیری صنعتی هلال در فروشگاه تجهیزات:

آب میوه گیری صنعتی کوچک هلال موضوع مقاله ما می باشد. همانطور که از نام این دستگاه می توان فهمید این دستگاه دارای سایزی کوچک می باشد اما به دلیل مصارف صنعتی آن، دارای قدرت و استحکام بالایی است بنابراین به راحتی می‌توان در مشاغلی که سرویس‌ دهی به مشتری در آنها زیاد میباشد به سادگی از این دستگاه مفید بهره برد. مشاغلی که میتوان از آب میوه گیری صنعتی کوچک هلال در آنها استفاده کرد عبارت است از:

میوه فروشی

بستنی فروشی

هتل

کافه

بار.

اطلاعاتی در خصوص آب میوه گیری صنعتی هلال:

آب میوه گیری صنعتی کوچک هلال ساخت کمپانی ایرانی می باشد، بنابراین عملکردی فوق العاده عالی دارد و برخلاف عقیده عموم که بر پایین بودن کیفیت جنس ایرانی استوار است این دستگاه به سادگی می تواند با نمونه‌های خارجی رقابت کند و حتی امتیازات ویژه تری نسبت به آنها داشته باشد. دلیل اصلی این موضوع این است که نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز برای این دستگاه در سطح کشور فراوان می‌باشد، همچنین تمامی قطعات اصلی و اورجینال این دستگاه در بازار یافت می شود که این امتیاز یک ویژگی خاص برای دستگاه می باشد.

آب میوه گیری صنعتی کوچک هلال دارای بدنه ای از آلومینیوم می باشد و در ساخت تیغه های آن از استیل ضد زنگ یا همان فولاد ضد زنگ استفاده کرده‌اند، بنابراین عمر طولانی دارند.

آب میوه گیری صنعتی کوچک هلال دارای ۵ سانتیمتر سایز دهانه می‌باشد به راحتی می‌تواند تمامی میوه ها و مرکبات را از خود عبور دهد، موتور این آبمیوه گیری صنعتی ۱.۵ اسب بخار توان دارد.

آب میوه گیری صنعتی کوچک هلال دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد.

سایت اینترنتی تجهیزات قیمت این دستگاه را بسیار پایین زده است، بنابراین تمامی اقشار جامعه می‌تواند در مصارف خود از آن بهره مند شوند. سایت تجهیزات این دستگاه را همراه با گارانتی معتبر به خریداران عرضه می کند.

مشخصات آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال و معرفی سایت تجهیزات:

آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال در واقع جزو گروه دستگاههای نیمه صنعتی می باشد، این دستگاه ساخت داخل است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین دستگاه عملکردی بسیار فوق العاده ای دارد، بنابراین از آن می توان در مشاغل متعدد که فروش آبمیوه را دارند استفاده شود. مثلاً می‌توان در بستنی فروشی ها، هتل ها و غیره از آن استفاده کرد.

آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال از بدنه ای آلومینیومی بهره برده است و تیغه های آن فولاد ضد زنگ می باشد البته این تیغه ها را با نام استیل ضد زنگ نیز می شناسند.

سایز دهانه این دستگاه همانطور که در پسوند نام آن آمده است دارای ۶ سانتی متر قطر است، این سایز جهت ورود میوه ها و مرکبات مختلف بسیار ایده آل می باشد.

سایر مشخصات آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال:

آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال دارای توان موتوری بالغ بر دو اسب بخار می باشد و بازدهی فوق العاده ای دارد، درخصوص بازدهی آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال می تواند به عدد های ۱۵۰ و ۲۰۰ کیلوگرم در هر ساعت اشاره کرد. مطمئناً این رقم از بازدهی و ظرفیت برای خریداران بسیار چشمگیر و قابل توجه است.

آب میوه گیری صنعتی دهانه ۶ سانت هلال دارای شفتی از استیل می باشد که این نیز یکی از امتیازات آن می باشد. توجه داشته باشید که کلید ضد آبی به جهت خاموش روشن کردن دستگاه برای آن در نظر گرفته شده است، بنابراین یکی از دغدغه های ارتباط داشتن آبمیوه گیر با آب در این نمونه از دستگاه ها رفع شده است.

خریداران می‌توانند این دستگاه را به صورت اورجینال و اصلی از سایت معتبر و بزرگ تجهیزات خریداری کنند، در سایت تجهیزات فروش آب میوه گیری در نوع صنعتی دهانه ۶ سانت هلال با ۱۲ ماه گارانتی معتبر به خریداران عرضه می‌شود در نظر داشته باشید که در این روزها نمی توان از هیچ مرکزی انتظار خدمات اینچنینی داشت.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()