نحوه فعالیت اره استخوان بر دستی و فروش آن در سایت تجهیزات:

اره استخوان بر دستی عموماً وسیله ای است که کاربر تمامی فعالیت‌های خود را به وسیله آن و با دست انجام میدهد. توجه داشته باشید برخی از اره های استخوان بر دستی دارای کمان اره می باشد و برخی دیگر دارای دسته می باشند، بنابراین در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که مایل به انجام کار با  اره استخوان بر دستی با کمان هستید یا از اره استخوان بر دستی بدون کمان میخواهید استفاده کنید. برخی از کمان اره ها می توانند قابلیت این را داشته باشند که تیغه های آن را نسبت به کاری که می خواهید انجام دهید تعویض کنید، پس در نتیجه این امتیاز یک ویژگی منحصر به فرد می باشد خصوصاً در برش استخوان و گوشت یخ زده می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود. برخی از گوشت ها و استخوان ها باید بسیار منظم و مرتب برش داده شوند به این دلیل که باید در بسته بندی های مشخص به کار روند.

یک نمونه کمان اره چند کاره وجود دارد که ساخت کشور چین است و می‌توان با یک تیغه مخصوص از آن استفاده کرد، برای برش استخوان در واقع جنس این کمان اره از فلز مقاوم و محکم ساخته شده است، همچنین قابلیت ضد زنگ بودن نیز این کمان اره چند کاره و تیغه آن دارد.

خصوصیات اره استخوان بر دستی:

تیغه ای که به صورت پیش فرض روی این کمان اره وجود دارد تولید شده توسط آلمان می باشد، طول کلی تیغه حدود ۱۵ سانتی متر است. البته قسمت مفید تیغه اره یا به عبارتی قسمتی که تیغه می‌تواند برای برش استفاده کند حدود ۱۴ سانتی متر می باشد. طول دستگیره این کمان اره چند کاره حدود ۱۰ سانتیمتر می باشد، بنابراین به راحتی در دست جای می‌گیرد. عرض کمان اره چند کاره حدود ۹ سانتیمتر می‌باشد و طول آن ۲۵ سانتی متر است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی انواع اره استخوان بر دستی را دارا می باشد، شما می توانید یکی از این نمونه های آن را از سایت تجهیزات انتخاب کنید و خرید اره استخوان بر رومیزی و... را انجام دهید.

خرید و کارایی انواع اره استخوان بر دستی در سایت تجهیزات:

در خصوص بحث اره استخوان بر دستی باید ابتدا اشاره‌ای کنیم به اینکه اره ها امروزه در انواع گوناگون ساخته می‌شود و در مصارفی مانند صنایع چوب، فلز، کارگاهها، منازل، قصابی ها، کشتارگاه ها و غیره استفاده می شوند. مطمئناً اره در هر کدام از این مصارف شکل و فرم خاصی دارد. تیغه اره ها عموماً جداگانه ساخته می شوند و پس از تولید روی کمان سوار شده و آماده استفاده خواهند شد.

اره های استخوان بر دستی در قصابی ها و کشتارگاه ها برای برش استخوان ها و گوشت های یخ زده استفاده می شود. اره ها مدل های مختلفی هستند و برخی از آن‌ها تیغه های بلند و کوتاه و همچنین دندانه های بلندی دارند. برخی دیگر تیغه های کوتاه و دندانه های کوتاه دارند و هر کدام از این اره ها و تیغه ها مصارف مشخصی دارد.

اره استخوان بر دستی دندانه درشت:

اره استخوان بر دستی در نوع دندانه درشت در شرایطی استفاده می‌شود که حجم کاری زیاد بوده و لازم باشد سرعت کار افزایش پیدا کند. بنابراین اره به سرعت می تواند برش ها را انجام دهد، اما باید توجه داشته باشید که این اره با دندانه درشت قادر نیست برش ایجاد کند و مطمئناً تمامی قابلیت های آن در سرعت خلاصه خواهد شد. بنابراین نباید انتظار برش صاف و تمیز را از این مدل اره استخوان بر دستی داشته باشید، اما در عوض برای حجم کاری بالا به خصوص در کارگاه ها، کشتارگاه های صنعتی و همچنین مراکز پروتئینی یکی از بهترین گزینه ها همین اره استخوان بر دستی دندانه درشت می باشد.

فروشگاه تجهیزات تمامی مدل ها و طرح های اره استخوان بر دستی را دارا می باشد، شما می توانید با مراجعه به سایت تجهیزات آنها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که مقایسه کردن قابلیت های اره استخوان بر دستی موضوع بسیار مهمی می باشد که کاربر باید قبل خرید به آن توجه کند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()