باسکول کفی پند تک ۳ تن مدل PTS:

سیاست کمپانی پند در خصوص ساخت این دستگاه باسکول دارا بودن توانایی های فوق العاده، کیفیت بسیار زیاد، دقت برتر و غیره می باشد. البته تا به امروز به این مهم دست پیدا کرده است و در واقع این دستگاه متقاضیان بسیار زیادی دارد. باسکول کفی پند تک ۳تن مدل PTS جنسی کاملا فلزی در بدنه خود دارد، این باعث می‌شود که ضربات ناشی از اجسام سنگین در هنگام توزین را دفع کند. رنگ کوره ای بسیار مقاوم که بر روی بدنه این دستگاه وجود دارد در عین زیبایی بسیار مقاوم نیز هست و مطمئناً از به وجود آمدن خط و خش بر روی سینی کاملا محافظت می کند.

ساختار این دستگاه متحرک می باشد بنابراین برای محاسبه وزن می توان آن را از مکانی به مکان دیگر برد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ال ای دی میباشد و این نمایشگر نیز قابلیت جابجایی دارد. بر روی این صفحه نمایش نمایانگر میزان مصرف باتری وجود دارد، بنابراین با استفاده از این امتیاز می‌توان از خاموش شدن دستگاه جلوگیری کرد. همچنین دارای آلارم هایی برای اعلام ظرفیت بیش از حد باسکول وجود دارد که به وسیله چراغ هایی که در آن تعبیه شده است به کاربر اعلام وضعیت خواهد کرد.

خصوصیات دیگر باسکول پند:

باسکول کفی پند تک ۳ تن مدل PTS از استاندارد OIML برخوردار است، این کلمه در واقع مخفف جمله (سازمان بین المللی اندازه شناسی قانونی) می باشد. مطمئناً دستگاهی که دارای این گواهینامه باشد از استاندارد محاسبه وزن برخوردار است. دستگاه توزین کفی پند تک ۳ تن مدل PTS دارای ۴ لودسل می باشد، لودسل ها حسگر های وزنی هستند که عملیات توزین را انجام می دهند. چهار لودسل در باسکول نمایانگر دقت بی نهایت آن است، البته به لحاظ قیمتی نیز قیمت قابل توجهی دارد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات باسکول کفی پند تک ۳ تن مدل PTS را آماده عرضه کرده است و این باسکول را با ضمانت ۱۴ ماهه در اختیار خریداران قرار می دهد. سایت اینترنتی تجهیزات را برای خرید خود انتخاب کنید و از خدمات آن لذت ببرید.

فروش انواع باسکول در مرکز خرید تجهیزات:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص دستگاهی بسیار پرکاربرد که امروزه تقریباً بدون آن نمی توان هیچ صنعتی را اداره کرد صحبت کنیم، این دستگاه باسکول نام دارد و مصارف آن توزین وزن می باشد. امروزه این دستگاه با به کار گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا توانسته است قابلیت‌های متعددی را به دست آورد و صرفاً برای وزن کردن از آن استفاده نمی کنند.

در ادامه می‌خواهیم در خصوص دستگاه توزین یک تن و ۲۰۰ کیلوگرمی پیام مدل تی اس ۱۲۰۰ صحبت کنیم.

این وسیله توزین وزن با توجه به استانداردهای مشخص شده باسکول ها تولید شده است. این باسکول به راحتی در توزین ۲۰۰ گرم نیز حساسیت دارد. استفاده از فناوری دیجیتالی در نمایشگرهای این نمونه از باسکول به شکل ال ای دی و ال سی دی می باشد و تولید کنندگان این نمایشگر های حساس را داخل محفظه ای فلزی قرار داده اند که به هیچ عنوان گزندی به این قطعات الکترونیکی حساس وارد نشود.

ویژگی های باسکول پیام مدل تی اس ۱۲۰۰:

یکی از قابلیت های منحصر به فرد دستگاه کمپانی پیام مدل تی اس ۱۲۰۰ گردش مانیتور به سمت کاربر می باشد، بنابراین در هر سمتی که کاربر قرار بگیرد به راحتی می تواند عملیات توزین را مدیریت کند.

تعداد لودسل هایی که در این دستگاه به کار رفته است یک عدد است، انواع مصارف این دستگاه فروشگاهی و صنعتی می باشد.

جنس بدنه ی دستگاه توزین تمام فلز است و ابعاد سینی آن چیزی در حدود ۱۱۰ در ۱۱۰ می باشد.

این دستگاه را شرکت تولید کننده پیام، ۱ سال و ۲ ماه گارانتی می کند. در پایه‌ های این باسکول چرخ های تعبیه شده است که کاربر بتواند آن را به محل مورد نظر حرکت و عملیات توزین را انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات فروش باسکول ثابت و متحرک را به صورت آنلاین در لیست فروش خود قرار داده است، خریداران می‌توانند از تخفیفات ویژه فروشگاه اینترنتی تجهیزات استفاده کنند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()