فروش اینترنتی اسلایسر استیل دستی الکتروکار در فروشگاه تجهیزات:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تقریباً کارها به صورت دستی انجام نمی‌شود و عموماً کارها به صورت ماشینی و یا تجهیزات مختلف صورت می گیرد، یکی از وسایل کاربردی که امروزه در صنایع مختلف از آن استفاده می شود اسلایسر ها هستند. در واقع کار این دستگاه برش دادن مواد پروتئینی و یا میوه های نرم است بنابراین به راحتی می‌تواند در خانه ها و فروشگاه ها کاربرد داشته باشد. مطمئناً در فروشگاه ها اسلایسر می تواند در سرعت سرویس دهی به مشتری کمک شایانی به فروشگاه کند.

اسلایسر تمام استیل دستی الکتروکار یکی از مدل های مختلف این دستگاه می باشد که کار کردن با آن راحت و آسان است.

اسلایسر در جهت ورق کردن مواد خوراکی مثل میوه جات و گوجه استفاده می شود، بی تردید مکان‌هایی که حجم کاری آنها بالا نیست استفاده از روش های دستی هنوز هم کارآمد و مفید می باشد.

خصوصیات اسلایسر دستی الکتروکار:

برش دهنده تمام استیل دستی الکتروکار را با صفحه قابل حرکت تولید کرده اند، این صفحه به کاربر این امکان را می دهد که با کوچکترین اعمال فشار در جهت برش های موازی و دقیق از آن استفاده کند. از اسلایسر تمام استیل دستی الکترو کار می توان در اماکنی مانند:

خانه ها

هتل‌ها

آشپزخانه ها

رستوران‌ها و غیره استفاده کرد. فروش اسلایسر براکس از طریق سایت تجهیزات با بهترین قیمت انجام می گیرد.

اسلایسر تمام استیل دستی الکتروکار دارای وزنی ۵.۲ دهم کیلوگرم می باشد و جابجا کردن آن توسط کاربر به راحتی امکان پذیر است. این دستگاه تمام استیل قابلیت این را دارد که نیاز مشاغل مذکور را کاملاً برطرف کند، ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد و تمامی اقشار جامعه می توانند آن را خریداری کنند. در نظر داشته باشید که آلیاژ استیل که در ساخت این دستگاه به کار رفته است باعث طولانی شدن عمر مفید آن می شود.

فروشگاه تجهیزات ارائه کننده تمامی مدلهای مختلف این دستگاه می باشد، در فروشگاه تجهیزات همه قیمت ها واحد و نازل می باشد.

بررسی ویژگی های اسلایسر سوسیس براکس مدل bm-45 c در فروشگاه تجهیزات:

اسلایسر ها در واقع کاترهای مکانیکی هستند که از آنها می توان برای برش های سوسیس، کالباس، گوشت و در نمونه های دیگر برای برش میوه های نرم و گوجه استفاده کرد.

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص اسلایسر سوسیس براکس مدل bm-45 c صحبت کنیم، بنابراین اگر علاقه‌مند به خصوصیات و امکانات این دستگاه محبوب می باشید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اسلایسر سوسیس براکس مدل bm-45 c ساخت داخل است و بسیار مرغوب و ارزان قیمت می باشد، ارزان قیمت بودن آن دلیل ندادن حق گمرکی می باشد بنابراین گمان نکنید که چون ارزان قیمت است کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. البته این دستگاه ظاهر مطلوبی ندارد و کمی در طراحی ظاهری آن سهل انگاری شده است.

ویژگی های فنی اسلایسر سوسیس براکس:

گلویی ورودی آن به شکل استوانه ای در بدنه این دستگاه وجود دارد که در واقع از طریق آن مواد مختلف به طرف تیغه دستگاه حرکت خواهد کرد. یک بخش ذوزنقه ای مانند در این دستگاه وجود دارد که در واقع همان خروجی مواد مختلف می باشد.

برش دهنده سوسیس براکس مدل bm-45 c کاملاً از استیل ضد زنگ ساخته شده است بنابراین کیفیت و دوام زیادی در طولانی مدت خواهد داشت. توانایی های این اسلایسر تنظیمات آن به دلخواه کاربر می باشد که در واقع کاربر میتواند ضخامت برش را تغییر دهد. مطمئناً برای اسلایسر ها این توانایی بسیار لازم و ضروری است زیرا می توان برش ها را مدیریت کرد و آنها را برای منظور های گوناگون کم و زیاد کرد.

عملکرد در اسلایسر سوسیس براکس مدل bm-45 c به صورت اتوماتیک می باشد و به سادگی می توان بدون مهارت با آن کار کرد.

یکی از مراکز مهم و معتبر در خصوص خرید اینترنتی برش دهنده سوسیس براکس مدل bm-45 c فروشگاه اینترنتی تجهیزات می باشد،

از تجهیزات خرید کنید و تجربه شیرینی را به دست آورید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()