خرید پرینتر بیکسلون از مرکز معتبر تجهیزات:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص یک فناوری بسیار حیرت انگیز به نام موبایل پرینتر بیکسلون در نوع بلوتوثی مدل spp-r310 صحبت کنیم. این دستگاه حیرت انگیز در واقع چاپگری بسیار کوچک می باشد و قابلیت های فوق العاده ای دارد، این دستگاه به راحتی می‌تواند رسید، لیبل و بارکد چاپ کند. بنابراین به راحتی می توان در مکان های مختلفی مانند فروشگاه‌های نسبتاً بزرگ، داروخانه‌ها، اداره جات و انبارها از آن استفاده کرد. در واقع از موبایل پرینتر بیکسلون بلوتوثی مدل spp-r310 در تمام مکانهایی که نیاز به چاپ لیبل دارند می توان استفاده کرد. در خصوص وزن این دستگاه می‌توان گفت که وزن تقریبی آن کمتر از ۴۰۰ گرم می باشد.

ابعاد آن طوری طراحی شده است که به اندازه کف دست انسان می باشد.

سایر اطلاعات در خصوص پرینتر بیکسلون بلوتوثی مدل spp-r310:

عملکرد و فرآیند در این دستگاه موبایل پرینتر بیکسلون بلوتوثی مدل spp-r310 فوق العاده می باشد و فرآیند آن به شکل حرارتی می باشد. این دستگاه می تواند با سرعتی بالغ بر ۱۰ سانتی متر در ثانیه چاپ کند، کیفیت رزولوشن در این دستگاه چیزی در حدود dpi 203 می باشد این عدد کاملاً در صنعت پرینترها قابل قبول و پذیرفته شده است.

عرض کاغذی که دستگاه موبایل پرینتر بیکسلون بلوتوثی مدل spp-r310 می تواند ساپورت کند ۱ سانتی متر است و سایز رول آن ۵ سانتی متر می باشد، یکی از ویژگی های مهم پرینتر بیکسلون بارگذاری کاغذ در آن می باشد که بسیار ساده و آسان است.

موبایل پرینتر بیکسلون بلوتوثی مدل spp-r310 دارای باتری قدرتمند ۲۶۰۰ میلی آمپر لیتیومی می باشد، که در یک ساعت شارژ آن فول میشود. این دستگاه دارای ۳۲ مگابایت حافظه داخلی می باشد و برای حافظه جانبی آن با فلش تا ۶۴ مگابایت قابل ارتقا است، این دستگاه از درگاه serial و usb بهره برده است.

سایت تجهیزات تمامی مدلهای پرینتر بیکسلون را دارا می باشد، همچنین دستگاه مذکور را با فروش ویژه در سایت قرار داده است. در سایت تجهیزات می توانید خریدی راحت و آسان داشته باشید.

فروش پرینتر بیکسلون مدل pss-r2000lll:

در خصوص کمپانی بیکسلون و پرینترهای ساخته شده توسط آن می توان گفت که یکی از کمپانی های شناخته شده در این زمینه می باشد و توانسته است مدل های مختلف دستگاه پرینتر را تولید کند و امکانات و مزایای گوناگونی در آنها تعبیه کند. یکی از مدل های پرفروش این کمپانی موبایل پرینتر بیکسلون مدل pss-r2000III می باشد، در واقع این موبایل پرینتر بیکسلون یکی از از دستاوردهای فوق العاده کمپانی کره ای می باشد. این دستگاه قادر است برچسب، بارکد و رسید چاپ کند و به لحاظ ساختار فیزیکی مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل سقوط کردند از خود نشان می دهد.

موبایل پرینتر بیکسلون مدل pss-r2000III با فرآیند چاپ حرارتی تمامی لیبل های مذکور را پرینت می کند، در واقع این دستگاه برای چاپ بارکد ها هیچگونه محدودیتی ندارد و تقریبا تمامی بارکدهای دو بعدی و تک بعدی را می تواند چاپ کند. سرعت این دستگاه برای چاپ لیبل ۸ سانتیمتر در ثانیه می باشد و این زمان برای چاپ رسید به ۱۰ سانتیمتر در ثانیه می رسد.

ویژگی های موبایل پرینتر بیکسلون:

موبایل پرینتر بیکسلون مدل pss-r2000III تنها ۲۲۸ گرم وزن دارد و تقریباً به اندازه یک موبایل می باشد، این خصوصیت برای حمل و نقل آن و جابجایی به کاربر بسیار کمک می کند. دقت داشته باشید که این دستگاه در عین کوچکی بسیار محکم و قوی می باشد و میتواند به راحتی سقوط از ارتفاع یک و نیم متری را تحمل کند. باتری که در موبایل پرینتر بیکسلون مدل pss-r2000III به کار گرفته شده است ۱۲۰۰ میلی آمپر لیتیومی می باشد که در واقع یک باتری با قابلیت شارژ در این رنج آمپر می باشد.

زمان برای فول شدن شارژ باتری این دستگاه دو ساعت و نیم می باشد، این دستگاه از دو درگاه serial و usb برای اتصال به رایانه و یا دستگاه های دیگر بهره برده است.

یکی از سایت های معتبر برای فروش پرینتر  سایت تجهیزات می باشد، در سایت تجهیزات فقط کافی است نام دستگاه مورد نظر را تایپ کنید و به سرعت تمامی نمونه های آن برای شما لیست میشود.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()