فروش ترازو دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ توسط سایت تجهیزات:

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ در داخل کشور تولید شده است، بنابراین بسیار با کیفیت و کاربردی می باشد. در نظر داشته باشید که ترازو دیجیتال  آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ قیمت بسیار مناسبی دارد و نسبت به قیمتش فوق العاده با کیفیت و ارزشمند می باشد.

ماکزیمم ظرفیت در ترازو دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰  توزین۶۰ گرم میباشد و حساسیت آن حدود ۰.۰۰۱ است. همچنین این ترازو یکی از طراحی های زیبا و منحصر به فرد را دارا میباشد، در بدنه آن از یک نوع پلاستیک فشرده استفاده شده است که دوام بسیار زیادی دارد.

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ یک صفحه نمایش ال سی دی دارد که نور پس زمینه آن سبز رنگ می باشد.

سینی این ترازوی دیجیتالی سایزی برابر ۶.۵ سانتی متر دارد و جنس آن از استیل است.

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این ترازو که به دلیل حساسیت بالای آن توسط کمپانی سازنده در نظر گرفته شده است محفظه توزین می باشد، این محفظه باعث می شود که از قلب دستگاه حفاظت شود. همچنین در هنگام محاسبه وزن با ترازو دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ می‌توان از این محفظه استفاده کرد که عوامل بیرونی به هیچ عنوان بر توزین شما تاثیر می گذارد.

امتیازات ترازو دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰:

یکی دیگر از امتیازات ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ محاسبه چندین واحد وزنی می باشد، مانند پوند، گرم و غیره، بنابراین این ترازو همه چی تمام است.

اگر بخواهیم امتیازات ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ را به صورت عنوانی مرور کنیم باید بگویم که این مزایا عبارت است از:

داشتن محفظه برای محاسبه وزن

حساسیت بالا در توزین

داشتن قابلیت پارسنگ

محاسبه چند واحد وزنی.

برای خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا مدل ارس ۶۰ می توانید از سایت تجهیزات اقدام کنید، سایت تجهیزات این ترازو دیجیتال را به صورت اورجینال در اختیار شما قرار خواهد داد.

ترازو دیجیتال کیا مدل tx5000 در فروشگاه تجهیزات:

یکی از وسایل مدرن امروزی برای توزین وزن ترازوی دیجیتال می باشد، ترازوها از دیرباز مورد استفاده انسانها قرار گرفته اند. البته نمونه های قدیمی با نمونه های امروزی بسیار متفاوت هستند. در نمونه های قدیمی از سنگ های توزین برای به دست آوردن وزن مواد و اجسام مختلف استفاده می‌شد، اما امروزه به طور کل این وزنه ها از میان رفته اند و فقط در بعضی از باسکول های مکانیکی قدیمی می‌توان آنها را یافت. امروزه ترازوها از فناوری دیجیتالی بهره می برند و یکی از بهترین ترازوهای حال حاضر در دنیا ترازو دیجیتال می باشد. در ادامه این مقاله یک نمونه از پرفروش ترین ترازو دیجیتال را به شما معرفی می کنیم.

ترازو دیجیتال کیا مدل tx5000 ساخت کمپانی کیا که برای محاسبه دقیق از آن استفاده می شود، زیرا دقت در این ترازو حدود یک گرم است.

ظرفیت توزیع این ترازوی دیجیتال ۵ کیلوگرم می باشد.

ترازو دیجیتال کیا مدل tx5000 دارای یک نمایشگر ال سی دی است و همچنین بدنه آن از مواد abs ساخته شده‌ است، این مواد یک نوع پلاستیک فشرده می باشد که برای بدنه وسایل حساس از آن بهره وری می شود.

مشخصات ترازو دیجیتال کیا مدل tx5000:

ترازو دیجیتال کیا مدل tx5000 دارای یک سینی استیل است و همچنین یک آپشن در این ترازو وجود دارد که مخصوص مکان های تاریک می باشد و آن هم نور پس زمینه می باشد که برای ال سی دی این ترازو در نظر گرفته شده است و به آسانی می‌توان میزان نور را کم و زیاد و با توجه به نور محیط آن را انتخاب کرد. فروش ترازوی فروشگاهی از طریق سایت نیز انجام می گیرد.

ترازو دیجیتال کیا مدل tx5000 شمارشگر داخلی نیز دارد و در واقع میتوان گفت که این ترازو، یک ترازو قطعه شمار است.

توجه داشته باشید که این ترازو دارای یک آپشن دیگر نیز می‌باشد و آن هم محاسبه واحدهای مختلف وزنی است، مانند: پوند، گرم و قیراط.

سایت تجهیزات تمامی برندهای ترازوی دیجیتال را آماده عرضه کرده است، شما می توانید از سایت تجهیزات بهترین خرید ها را داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()