انواع ویدئو پروژکتور جیبی در بازار عرضه می گردند که توسط شرکت های مختلفی به تولید رسیدند و ما می‌توانیم آنها را تهیه نمایید.

ویدئو پروژکتور های جیبی برای موارد خانگی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از یک  ویدئو پروژکتور جیبی میتوان در منازل به تماشای یک فیلم نشست و یا بازی های گروهی را با هیجان بسیار بالایی انجام داد مشاهده تصاویر خانوادگی در جمع خانواده با استفاده از این دستگاه بسیار لذت بخش خواهد بود.در محیط های آموزشی با استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی افراد می توانند همزمان آموزش را بیاموزند و همچنین اطلاعات به صورت مناسب بین افراد تبادل خواهد شد ، برای محیط های دیگر از قبیل محیط‌های کاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای جلسات و همایش های کنفرانس ها بسیار دستگاه مفیدی واقع شده است.

یکی از نقطه ضعف های ویدئو پروژکتور جیبی این است که باید نور محیط را در زمان استفاده کم کرد اما در ویدئو پروژکتور های معمولی که کیفیت بالایی نیز دارند روشنایی تصاویر بسیار بالا بوده و در محیط های با نور طبیعی نیز و قابل مشاهده است.بنابراین اگر می‌خواهید ویدئو پروژکتور را در محیط های روشن استفاده کنید بهتر است از نوع معمولی استفاده کنید و اگر در نور کمتر می خواهید از ویدئو پروژکتور بهره ببرید می توانید انواع دوربین دستگاه را نیز خریداری نمایید.

نیزار کالا از فروشگاه های خوشنام و قابل اعتماد در زمینه خرید ویدئو پروژکتور جیبی و... می باشد و شما برای خرید انواع ویدئو پروژکتور های جیبی و وای فای دار می توانید به سایت نیزار کالا مراجعه فرمایید و پس از مشاهده محصولات سفارش خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار و... را ثبت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()