ویدئو پروژکتور ها برای تبادل اطلاعات بسیار کاربردی هستند و نقش بسزایی در بالابردن رسایی مطالب دارند بنابراین ارائه دهنده مطالب آموزشی ، می‌تواند بسیار راحت اطلاعات مورد نظر را به حضار انتقال دهد. ویدئو پروژکتور وای فای دار از انواع جدید ویدئو پروژکتور هاست.

انواع ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور ها در انواع مختلفی هستند که از مهمترین آن شامل ویدئو پروژکتور جیبی، ویدئو پروژکتور خانگی و ویدئو پروژکتور چند رسانه ای می باشد. اگر می خواهید انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار با کیفیت و ارزان قیمت را خریداری نمایید به سایت فروشگاهی نیزار کالا مراجعه کنید و با مشاهده محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

ویدئو پروژکتور خانگی

پروژکتور های خانگی قابلیت زوم اپتیکال بالایی دارند و برای مشاهده تصاویر و فیلم و بازی و غیره استفاده می‌شوند.استفاده از یک ویدئو پروژکتور در منازل می تواند بسیار کاربردی واقع شود و لذت تماشای یک فیلم یا عکس و بازی را برای شما بسیار بالا ببرند این دستگاه امروزه بسیار پرفروش بوده و افراد زیادی ویدئو پروژکتور های خانگی مانند ویدئو پروژکتور وای فای دار  را خریداری می‌کنند. کیفیت تصویر در این نوع دستگاه بسیار بالا بوده و در محیط های مختلف می توانید کیفیت بالایی را از تصاویر داشته باشید. خرید مینی ویدئو پروژکتور را با قیمت ارزان از نیزار کالا انجام دهید.

ویدئو پروژکتور جیبی

از انواع ویدئو پروژکتور های بسیار پر طرفدار ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی می باشد که به راحتی در جیب جای گرفته و می توان آن را به مکان های مختلف انتقال داد. قابلیت حمل آسان از مهم‌ترین مزایای ویدئو پروژکتور بوده که با حجم کم و وزن پایین آن میسر خواهد بود.

ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای

ویدئو پروژکتور های چندرسانه‌ای کارایی بسیار زیادی دارند و برای انتقال انواع اطلاعات از قبیل پاورپوینت ها ، ویدیوها ، تصاویر، اسلایدها ،فایل های مختلف به کار می روند.این ویدئو پروژکتور ها معمولاً جابجایی زیادی ندارند و وزن بالاتری را دارا هستند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()