خرید ویدئو پروژکتور جیبی و خانگی

ویدئو پروژکتور هایی که کیفیت و وضوح تصویر بالایی دارند بسیار گزینه مناسبی برای خرید هستند و ویدئو پروژکتور جیبی برای مشاهده فیلم و تصاویر و... بسیار مناسب خواهد بود و برای منازل می توانید این ویدئو پروژکتور ها را تهیه کنید.

ویدئو پروژکتور ها مانند دوربینی برعکس عمل کرده و تصاویر را با لنز خود می‌ توانند منتشر کنند. ویدئو پروژکتور ها در گذشته به صورت مکانیکی بودند و برای پخش تنها تصاویر مورد استفاده قرار می‌گرفتند و تصاویر چسبیده به هم را چرخانده و به نمایش در می آوردند. اما با پیشرفت فناوری ویدئو پروژکتور ها دچار تحول بسیار بزرگی شدند و انواع این دستگاه در مدل های مختلف با مشخصات فنی و متفاوت و فناوری جدید و پیشرفته به تولید می‌ رسند.

ویدئو پروژکتور چند رسانه ای چیست؟

ویدئو پروژکتور های چند رسانه ای از پرکاربرد ترین و متداول ترین نوع ویدئو پروژکتور ها می باشند و با توجه به اینکه می‌توانند انواع فایل ها از قبیل پاورپوینت، کلیپ های ویدیویی ،ورد، اکسل و غیره را به نمایش در بیاورند برای مکان‌ های مختلف از قبیل مکان‌ های آموزشی ،جلسات کاری ، کنفرانس ها و همایش ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویدئو پروژکتور ها معمولاً قابل حمل بوده و روشنایی بسیار زیادی دارند و کیفیت تصاویر ویدئو پروژکتور چند رسانه ای باعث شده تا بتوان اطلاعات را با جزئیات مشاهده کرد. ما برای خرید از مراکز اینترنتی نیاز به اعتماد به فروشندگان وجود دارد، بنابراین باید همواره از فروشندگان معتبر خرید خود را انجام دهید فروشگاه نیزار کالا در طی سال‌ ها فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور مانند فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار همواره در جهت جلب رضایت مشتریانش در تلاش بوده و بهترین خدمات دهی را به آنها ارائه داده است.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()