سایت تجهیزات؛ فروش چرخ گوشت خانگی چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل te 22 a:

چرخ گوشت خانگی دستگاهی است که قدرت ضعیفی نسبت به دیگر چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی دارد، اما برای اینکه چرخ گوشت از قدرت، دوام و طول عمر زیاد تری برخوردار باشد می توان از چرخ گوشت نیمه صنعتی برای خانه استفاده کرد. چرخ گوشت خانگی سر و صدای کمی دارند و نسبت به نوع صنعتی خود از بازدهی کمتری برخوردارند و همین امر باعث می شود در مصارف خانگی نیز بتوان از آن استفاده کرد. نکته قابل تامل در خصوص خرید این مدل از چرخ گوشت ها برای مصارف خانگی، استقامت و کیفیت آنها می باشد بنابراین شما می‌توانید مشکل چرخ گوشت داشتن در خانه را یک بار برای همیشه حل کنید.

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل te 22 a این چرخ گوشت در دو مدل تولید می شود، یک مدل آن تک فاز است که به راحتی می توان از منبع برق شهری برای استفاده از آن بهره برد و مدل دیگر سه فاز است که می‌توان در مکان‌ های تجاری از این مدل استفاده کرد.

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل te 22 a:

در نظر داشته باشید که برای مصارف خانگی نوع تک فاز این چرخ گوشت را اجباراً باید خریداری کرد زیرا منبع برق خانگی تک فاز می باشد، البته قیمت تک فاز نیز بسیار پایین تر از ۳ فاز است، بنابراین این هم یک امتیاز می باشد. توجه داشته باشید که این دستگاه ۱ اسب بخار توان موتور دارد و به راحتی می تواند در یک ساعت ۲۷۰ کیلو گرم گوشت را چرخ کند، پس بی تردید برای مهمانی ها و جشن های خانگی به سرعت می تواند گوشت ها را چرخ کند.

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت نیمه صنعتی امگا مدل te 22 a آلومینیوم آنودایز جنس بدنه این چرخ گوشت می باشد، که به لحاظ بهداشتی گوشت روی آن نمی تواند تجزیه شود و به راحتی می توان بدنه را شستشو کرد. تمامی قطعات داخلی مثل گلویی، دهانه و مخزن ورودی از جنس استیل ضد زنگ می باشند، این نیز یک امتیاز برای شستشو و بهداشت این قطعات می باشد. قابلیت منحصر به فرد دیگر که در این چرخ گوشت لازم به ذکر است دمونتاژ کردن قطعات آن است که به راحتی انجام می شود.

سایت تجهیزات دارای انواع چرخ گوشت می باشد. در سایت تجهیزات می توانید فروش چرخ گوشت امن و با اطمینانی را انجام دهید.

مرکز فروش تجهیزات و فروش چرخ گوشت خانگی الکتروکار ec-13:

در خصوص توضیح دستگاه چرخ گوشت خانگی، آنچنان توضیح خاصی لازم نمی باشد زیرا تمامی افراد با این دستگاه کم و بیش آشنایی دارند. بنابراین در ادامه مقاله صرفاً یک نمونه از چرخ گوشتهای خانگی پرکاربرد را معرفی می کنیم.

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل ec-13 از این چرخ گوشت به راحتی می‌توان در مکانهایی مانند قصابی و خانه استفاده کرد زیرا قدرت و بازدهی آن برای مصارف صنعتی مناسب نمی‌باشد. قدرت موتور این چرخ گوشت برابر با ۰.۵ اسب‌ بخار می باشد و می تواند ۴۰ گرم گوشت را در طول یک ساعت چرخ کند.

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل ec-13 دارای بدنه ای از استیل می باشد، بنابراین به لحاظ بهداشتی به راحتی می توان آن را تمیز کرد. تیغه ها و پنجره هایی که در این چرخ گوشت به کار رفته اند از آلیاژ بسیار خوبی برخوردار می باشند. این دستگاه دارای یک گلویی متحرک است.

مشخصات فنی و بدنه دستگاه چرخ گوشت خانگی الکتروکار:

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل ec-13 دارای یک قلب تپنده گیربکسی می باشد، این موتور گیربکسی قادر است بسیار نرم و بی سر و صدا به کار خود ادامه دهد بنابراین به راحتی می‌توان از این چرخ گوشت در مصارف خانگی استفاده کرد.

چرخ گوشت خانگی - چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل ec-13 دارای یک دکمه است که می تواند در جهت مخالف حرکت کند، اگر گوشت در گلویی آن گیر کند و به راحتی این گیر را با دور برعکس رفع می کند.

یکی از امتیازات این چرخ گوشت یک سال گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش می باشد. چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل ec-13 یک انتخاب ایده آل و مطمئن برای مصارف خانگی و فروشگاهی می باشد.

سایت تجهیزات مدل های مختلف چرخ گوشت خانگی را در سایت فروشگاهی خود دارا می باشد، همچنین تجهیزات بصورت اورجینال دستگاه چرخ گوشت رومیزی الکتروکار مدل ec-13 را به خریداران ارائه می کند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()