فروش گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250 در سایت تجهیزات:

گاوصندوق ها برای امنیت زیورآلات، اسناد مهم و غیره مورد استفاده افراد قرار می گیرند، اما گاو صندوق ها دارای قابلیت های متعددی هستند برخی از آن ها امنیت های فوق العاده ای دارند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250 صحبت کنیم.

گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250 یکی از محبوب ترین مدلهای گاوصندوق خانگی می باشد و دارای فروش بسیار زیادی است. در واقع این گاوصندوق ابعاد کوچکی دارد و برای مصارف معمولی گزینه بسیار مناسبی است، این گاوصندوق یکی از معدود گاوصندوق هایی می باشد که در عین مقاومت و امنیت بالا از طرف کمپانی آرکا کاملاً پشتیبانی حرفه ای خواهد شد.

گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250 به قفل مکانیکی تجهیز شده است در واقع قفل مکانیکی نسخه ای از قفل چرخشی یا درجه ای می باشد. سابقه استفاده از این نوع قفل در گاوصندوق ها بسیار طولانی می باشد، در واقع می توان گفت از اولین گونه قفل های گاوصندوق است.

خصوصیات گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250:

ابعاد فضای داخلی گاوصندوق آرکا خانگی مدل ms250 برابر با 24×38×48 است.

در واقع اگر بخواهیم چیزی را مقایسه برای ابعاد داخلی این گاوصندوق ارائه کنیم می‌توانیم با یک برگه کاغذ a۴ فضای داخلی آن را مقایسه کنیم.

گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250 دارای بدن های فولادی می باشد، وزنی که این گاوصندوق دارد ۱۶۰ کیلوگرم است. در واقع یکی از امتیازات گاو صندوق ها دارا بودن وزن زیاد می باشد.

یکی دیگر از امتیازات گاوصندوق خانگی آرکا مدل ms250 تحمل درجه حرارت ۷۰۰ درجه سانتیگراد می باشد، این گاوصندوق از طرف کمپانی ۱۲ ماه بیمه آتش سوزی و سرقت دارد.

سایت اینترنتی تجهیزات دارای تمامی برندهای گاوصندوق خانگی می باشد شما می توانید در سایت تجهیزات پس از خرید و واریز مبلغ کالای مورد نظر تان محصول خود را در درب منزل و یا محل کار خود دریافت کنید.

فروش گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا در سایت تجهیزات:

مطمئناً با نام گاوصندوق خانگی همگی آشنایی دارید، عموماً از گاو صندوق برای حفظ اشیا با ارزش استفاده می شود خصوصاً در خانه که به هیچ عنوان فضای امنیتی وجود ندارد و به راحتی اگر افراد در خانه نباشند امکان سرقت اشیا با ارزش وجود دارد، بنابراین خرید یک گاوصندوق از نوع خانگی کاری عاقلانه می باشد.

در ادامه مقاله می خواهیم به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین گاوصندوق های موجود در بازار اشاره کنیم، نام این گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms250 می باشد.

در خصوص توضیح این گاوصندوق های خانگی می‌توان گفت که یک قفل دیجیتالی به جهت امنیت بالاتر برای آن تعبیه شده است، این گاوصندوق از فولاد سخت ساخته شده است و وزنی بالغ بر ۱۶۰ کیلوگرم دارد.

شاخص های گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا:

مطمئنا اولین پارامتر برای امنیت گاوصندوق وزن آن می باشد زیرا هرچه وزن گاوصندوق بیشتر باشد احتمال سرقت آن کمتر می باشد، البته این در خصوص گاوصندوق هایی می باشد که روی سطح قرار می گیرند.

گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms250 از حجم داخلی 24×38×48 بهره برده است، در واقع این فضا اندازه یک برگه آچار می باشد. در نظر داشته باشید که این گاوصندوق خانگی یکی از ارزان ترین نوع گاوصندوق های موجود می باشد.

در حوزه بیمه و سرقت گاوصندوق خانگی دیجیتال آرکا مدل ms250 دارای ۱۲ ماه گارانتی سرقت و ۱۲ ماه گارانتی آتش سوزی می باشد بنابراین به راحتی می‌توان به این گاوصندوق اعتماد کرد و تمامی اشیای ارزشمند خود را در آن جای داد.

توجه داشته باشید برای خرید گاوصندوق دیجیتالی مستلزم وسیله نقلیه و یا کرایه کردن آن می باشید، بنابراین هزینه های حمل و نقل و تردد بین شهری برای شما بسیار سنگین می باشد، به همین جهت توصیه می کنیم از سایت تجهیزات خرید خود را انجام دهید، زیرا سایت تجهیزات می تواند کالای خریداری شده را برای شما به هر مکانی که مایل باشید ارسال کند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()