خرید باسکول و معرفی فروشگاه تجهیزات:

در این مقاله به توضیح  خرید باسکول می پردازیم. باسکول ها امروزه در تنوع بسیار گوناگونی تولید می شوند از این وسیله کاربردی برای توزین وزن استفاده می‌شود، برخی از این دستگاه ها برای مصارف کارخانه‌ای تولید می‌شوند که به آنها باسکول صنعتی می گویند. گروهی دیگر از این دستگاه برای مصارف وزن کشی افراد در باشگاه ها و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص باسکول باشگاهی مدل bs200 صحبت کنیم.

خرید باسکول باشگاهی bs200:

آنچه که مهم است در هنگام خرید باسکول دقت کردن به مصارف و ویژگی های منحصر به فرد باسکول مورد نظر است، در واقع زمان خرید باسکول خریدار باید دقیقاً مصارف خود را مشخص کند و آنها را به فروشنده ابلاغ کند. به همین سادگی می‌توان خرید هدفمند و کاملاً منطبق با خواسته های خود را انجام داد. آنچه باید راجع به باسکول bs200 در هنگام خرید بدانید این است که بدنه این باسکول کاملاً از ورقه فولادی تولید شده است بنابراین طول عمر بسیار بالایی دارد، رنگ بدنه آن الکترواستاتیک است، به هیچ عنوان این رنگ از بین نمی رود و بسیار زیبا می باشد. در نظر داشته باشید که این مدل از باسکول به استثنای این که رنگ بدنه آن الکترواستاتیک می باشد محافظ هایی نیز روی آن جهت جلوگیری از ضربه کشیده شده است پس در هنگام خرید باسکول دقت داشته باشید که این محافظ ها سالم باشند. یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام خرید باسکول توجه به ظرفیت وزن کشی آن است، در خصوص این موضوع باسکول bs200 توانایی توزین ۲۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد بنابراین به راحتی در مسابقات و باشگاه ها قابل استفاده است.

این باسکول از فناوری دیجیتالی استفاده کرده است و از نوع مکانیکی نمی باشد.

برای خرید باسکول می‌توانید از سایت تجهیزات خریدهای خود را انجام دهید، خرید باسکول در سایت تجهیزات به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید یک خرید امن در این سایت ها انجام دهید.

تجهیزات؛ مرکز خرید باسکول:

در خصوص خرید باسکول باشگاهی می توان گفت که مصارف این باسکول ها بسیار زیاد است اما در هنگام خرید باسکول توجه خاصی به امکانات آن نمی شود، بنابراین امکان اینکه نتواند نیازهای کاربر را تامین کند بسیار زیاد است. آنچه که در خرید باسکول اهمیت دارد توجه به آپشن، کارایی و قدرت توزین آن می باشد. مثلاً در خصوص خرید باسکول باشگاهی دی تی ۱۰۲ hb باید توجه داشت که یکی از با کیفیت ترین محصولات داخلی میباشد که در گروه صنعتی قرار دارد. این باسکول توانایی سنجش قد را نیز دارا می باشد، همچنین می تواند تا ۳۰۰ کیلوگرم توزین وزن افراد را انجام دهد.

یکی از امتیازات فوق العاده این باسکول حساسیت ۲۰ گرمی آن میباشد که این موضوع در باسکول های صنعتی کاملاً قابل توجه است، کفه ای که برای این دستگاه محاسبه قد و وزن در نظر گرفته شده است ۱۰۰×۵۰×۳۳ است.

ویژگی و نکات مهم هنگام خرید باسکول:

یکی دیگر از عواملی که در هنگام خرید باسکول مانند خرید باسکول دیواری باید به آن دقت کرد میزان مصرف انرژی باسکول می باشد که در این خصوص باسکول دی تی ۱۰۲ hb میزان مصرف انرژی آن بسیار پایین است. بنابراین به راحتی می توان در مکان هایی مانند:

بیمارستانهای خصوصی و دولتی

کلینیک پزشکی

باشگاه ها

مسابقه های ورزشی

و داروخانه‌ها از آن استفاده کرد.

یکی دیگر از امتیازات این باسکول قابلیت شارژ آن می باشد، باتری که در آن تعبیه شده است به راحتی این قابلیت را به کاربر می دهد تا آن را برای ساعت های متوالی استفاده کند.

برای خرید باسکول دی تی ۱۰۲ hb می توانید به سایت بزرگ اینترنتی تجهیزات مراجعه کنید، سایت اینترنتی تجهیزات تمامی برند های موجود از باسکول را دارا می باشد به ویژه باسکول دی تی ۱۰۲ hb که دارای ضمانت نامه و خدمات بعد از فروش می باشد را می توان در این فروشگاه اینترنتی خریداری کرد. در این فروشگاه اینترنتی خرید ها کاملاً مدیریت شده و امن انجام می شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()