خمیر پهن کن پیتزا فیمار و فروش آن در تجهیزات:

همانطور که از نام این دستگاه می توان حدس زد از آن برای پهن کردن خمیر استفاده می شود، اما این دستگاه نمونه های بسیار زیادی دارد. مثلاً برخی از آنها برای خمیر پیتزا استفاده می شود و این همان موضوعی است که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل f1/42n تولید شده در یک کمپانی ایتالیایی می باشد، این مدل از دستگاه خمیر پهن کن به راحتی می تواند خمیر هایی که سایز بزرگتری دارند را پهن کند. همانطور که می‌توان در پسوند عنوان این دستگاه دید سایز پهن کردن خمیر در آن به ۴۲ سانتیمتر می رسد، البته این سایز نهایت طولی است که این دستگاه می‌تواند خمیر را پهن کند.

دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل f1/42n دارای یک بدنه استیل ضد زنگ می باشد، این استیل که معروف است به استیل ۳۰۴ کاملاً به لحاظ بهداشتی تاییدیه دارد. سطحی که در این دستگاه توسط طراحان و تولید کنندگان آن در نظر گرفته شده است کاملاً صیقلی و صاف می باشد، بنابراین نمای زیبایی به دستگاه داده است.

خصوصیات دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار:

توجه داشته باشید که وزن دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل f1/42n چیزی در حدود ۴۴ کیلوگرم است و ارتفاع آن حدود ۷۷ تا ۹۰ سانتی متر می باشد. منبعی که این دستگاه برای تغذیه از آن استفاده می کند تک فاز و برق شهری می باشد. توان موتور به کار رفته در این دستگاه ۰.۵ اسب بخار می باشد.

دستگاه خمیر پهن کن پیتزا فیمار مدل f1/42n را کمپانی براکس پشتیبانی می کند و خدمات بعد از فروش آن را یک کمپانی ایرانی به متقاضیان عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی مدلهای مختلف خمیر پهن کن را در سایت خود قرار داده است، سایت اینترنتی تجهیزات سعی کرده است از تمامی برندهای معتبر و اورجینال برای ارائه به متقاضیان استفاده کند.

خمیر پهن کن نانوایی اصفهان نوآوران و خرید مجازی از فروشگاه تجهیزات:

دستگاه خمیر پهن کن نانوایی اصفهان نوآوران یکی از دستگاه های معروف در زمینه پهن کردن خمیر می باشد، همانطور که از نام این دستگاه پیدا است مصارف آن در نانوایی ها می باشد اما به سادگی می توان در مکان هایی مانند هتل ها، کبابی ها، آشپزخانه های صنعتی، سالن های غذاخوری و رستوران ها از این دستگاه مفید بهره برد.

دستگاه خمیر پهن کن نانوایی اصفهان نوآوران عملکرد نیمه اتوماتیک دارد و بی تردید در فرایند پخت و پز نان سرعت بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد. یکی از امتیازات این دستگاه استفاده اصولی و استاندارد از خمیر می باشد، بنابراین به هیچ عنوان خمیر هدر رفت ندارد. پوزیشن این دستگاه به صورت رومیزی طراحی شده است و به راحتی می توان در روی سطوح مختلف آن را سوار کرد.

دستگاه خمیر پهن کن نانوایی اصفهان نوآوران در بدنه خود از استیل ضد زنگ و قابل شستشو استفاده کرده است، مطمئنا مهمترین رکن اماکن پخت نان رعایت سلامت و بهداشت نان می باشد و از این جهت این دستگاه با استیل ضد زنگ ساخته شده است که بتوان به راحتی آن را شستشو کرد و کوچکترین آسیبی به دستگاه نرسد.

ویژگی های فنی و ظاهری خمیر پهن کن نانوایی اصفهان نوآوران:

فرایند تهیه خمیر برای پخت نان در دستگاه خمیر پهن کن نانوایی اصفهان نوآوران بدین صورت می باشد که پس از اینکه توسط کاربر خمیر بر روی نوار تسمه دستگاه نهاده شود، دستگاه به صورت اتوماتیک خمیر را بین دو غلتک میکشد پس از اینکه خمیر بین دو غلتک قرار گیرد پهن و صاف میشود و کاملا آماده پخت خواهد شد. فروش دستگاه خمیر گیر در سایت با بهترین خدمات دهی انجام می گیرد.

دستگاه خمیر پهن کن مذکور آنچنان بزرگ ساخته نشده است بنابراین به راحتی در مکان های کوچک و بزرگ، کاربران قادرند از آن استفاده کنند.

موتور این دستگاه یک و نیم کیلو وات قدرت دارد و با برق ۲۲۰ ولت شهری و همچنین برق سه فاز صنعتی کار می کند.

عرضه این دستگاه خمیر پهن کن به وسیله سایت تجهیزات صورت گرفته است، شما می توانید از فروشگاه بزرگ اینترنتی تجهیزات خدمات فراوانی دریافت کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()