فروش دستگاه خمیرگیر ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران د  فروشگاه تجهیزات:

دستگاه خمیرگیر ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۲۰ بسیار با کیفیت و توانمند می باشد. مطمئناً مصارف این دستگاه برای تولید خمیر می باشد و در اماکنی مانند: قنادی های بزرگ و نانوایی ها از آن استفاده می کنند. مطمئناً دلیل اصلی استفاده از این دستگاه خمیر گیر حجم کاری بالا می باشد، بنابراین اماکنی که تولیدات گسترده با حجم زیاد دارند عموماً از این دستگاه باید استفاده کنند.

تمامی کسب و کارها مربوطه، کلوچه پزی، نانوایی، کیک پزی، شیرینی پزی و غیره از این دستگاه مفید استفاده می کنند.

ظرفیت دستگاه خمیرگیری ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۲۰ دارای ظرفیتی ۱۲۰ کیلوگرمی می باشد. توجه داشته باشید که یک نمونه از این دستگاه خمیرگیر که دارای ظرفیت ۱۲۰ کیلویی می باشد به صورت سفارشی ساخته می شود و دارای یک آپشن می باشد، این آپشن پارویی است که برای خمیر زن در نظر گرفته شده است و به عنوان یک حفاظ عمل می کند.

خصوصیات دستگاه خمیرگیر ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران:

دستگاه خمیر گیری ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۲۰ در دو مدل تولید می شود که برای هر مدل یک موتور با قدرت متفاوت تعبیه شده است، در یکی از این مدل‌ ها توان موتور ۲.۶ اسب بخار می باشد و در مدل دیگر این توان ۲ اسب بخار است.

ساختار فیزیکی و آناتومی دستگاه خمیرگیری ۱۲۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۲۰ بسیار پرقدرت و مقاوم ساخته شده است، بنابراین به راحتی در حجم بالا بازدهی مطلوبی دارد. پاتیل این دستگاه از استیل ساخته شده است و استیل آن نیز از نوع ضد زنگ می باشد به همین دلیل به هیچ عنوان رطوبت نمی تواند به دستگاه نفوذ کند زیرا دائماً این دستگاه با آب سروکار دارد.

فروشگاه اینترنتی بزرگ تجهیزات دارای تمامی ابزار آلات و تجهیزات مختلف برای مصارف گوناگون می باشد، از مصارف صنعتی گرفته تا مصارف خانگی در سایت تجهیزات یافت می‌شود. سایت تجهیزات یکی از امن ترین مراکز فروش اینترنتی برای فروش خمیر پهن کن و دستگاه خمیرگیر می باشد.

کارایی و کاربرد انواع دستگاه خمیرگیر موجود در فروشگاه تجهیزات:

دستگاه خمیرگیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm ۱۵ یک دستگاه بسیار کارآمد و مدرن می باشد، از این دستگاه خمیرگیر در مصارف زیادی می توان بهره گرفت این مصارف عبارت است از:

قنادی

نانوایی

شیرینی پزی

کلوچه پزی.

از این دستگاه میتوان برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد، کاربرد اصلی دستگاه خمیرگیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm ۱۵ همزدن آرد و تولید خمیر می باشد. این دستگاه می‌تواند با ظرفیت ۱۵ کیلوگرمی به کاربر خود سرویس دهد، مقدار آردی که باید برای این ظرفیت استفاده کرد حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد.

ویژگی های دستگاه خمیرگیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران:

دستگاه خمیرگیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm ۱۵ دارای دو مدل است که تقریباً عملکردی مشابه دارند اما در موتور تعبیه شده در آنها مقداری تفاوت وجود دارد، مثلاً در یکی از این دستگاه‌ها قدرت موتور ۱.۶۰ اسب بخار می باشد و در دیگری این توان برابر ۱.۷۴ اسب بخار می باشد. در دستگاه خمیرگیر دارای قدرت موتور ۱.۶۰ اسب بخار باید از برق تک فاز استفاده کرد و در دستگاه دیگر که دارای توان موتور ۱.۷۴ اسب بخار می باشد باید از برق سه فاز بهره گیری کرد.

تمامی دستگاه های خمیرگیر دارای مخزنی یکسان می باشد که در اصطلاح به این مخزن پاتیل خمیر گویند. در شرکت اصفهان نوآوران این پاتیل ها از استیل ضد زنگ ساخته می شوند، بنابراین به هیچ عنوان سلامت خمیر را دچار اشکال نمی کند و به هیچ عنوان به آن نمی چسبد. این امتیاز برای شستشو، تمیز کردن و رعایت بهداشت پاتیل بسیار کارآمد می باشد.

دستگاه خمیرگیر ۱۵ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm ۱۵ دارای یک دهانه ۴۱ سانتیمتری می باشد و وزن دستگاه حدود ۶۰ کیلوگرم است.

سایت تجهیزات تمامی مدل های خمیر گیر را دار می باشد، همچنین سایت تجهیزات به واسطه حجم و وزن زیاد این دستگاه آنها را برای خریداران ارسال خواهد کرد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()