خرید خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران از فروشگاه تجهیزات:

دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۸۰ در دو مدل به وسیله این کمپانی ساخته می شود، در این دو مدل توان موتور کاملاً با هم فرق دارند در خصوص توان موتور می توان گفت که یکی از آنها دارای ۲.۶ اسب بخار قدرت در موتور می باشد که با برق ۲۲۰ ولت کار میکند و در نوع دیگر توان موتور ۲.۹ اسب بخار می باشد که با ۳۸۰ ولت برق کار میکند.

خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۸۰ برای راحت شدن تولید خمیر خصوصاً در مشاغلی که با ظرفیت‌های بالا روبرو هستند استفاده می‌شود، مثلاً در اماکنی مانند نانوایی ها اگر پروسه خمیر درست کردن به صورت دستی انجام شود مطمئناً چند ساعت زمان نیاز دارد اما با خمیر گیر در عرض نیم ساعت این فرآیند تکمیل خواهد شد. در اماکن دیگر نیز به همین منوال کار پیش خواهد رفت و این امر باعث سرویس دهی بهتر به مشتری با سرعت بسیار زیاد می شود.

خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران و ویژگی های آن:

خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۸۰ دارای دهانه‌ هایی به اندازه ۹۰ سانتی متر می باشد، وزن کلی این دستگاه ۲۴۰ کیلوگرم است. مخزن یا پاتیل این دستگاه ظرفیت ۱۸۰ کیلویی دارد و از آلیاژ استیل برای سلامت خمیر و تاییدیه وزارت بهداشت استفاده کرده است. همچنین آلیاژ استیل امکان شستشو راحت و نظافت دستگاه را به کاربر خود خواهد داد.

خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۸۰ برای رسیدن به حجم ۱۸۰ کیلوگرمی خمیر مستلزم استفاده از ۱۲۰ کیلوگرم آرد است. مهمترین پارامتر ها در تعیین قیمت دستگاه خمیر گیر مرغوبیت، توانایی و گنجایش دستگاه می باشد.

سایت اینترنتی تجهیزات قیمت خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۱۸۰ را بسیار پایین در نظر گرفته است و دلیل آن هم دارا بودن امتیاز نمایندگی این دستگاه می باشد، بنابراین قیمتهای سایت تجهیزات در هیچ کجای بازار یافت نمی شود.

فروش انواع خمیر گیر اصفهان نوآوران توسط مرکز فروش تجهیزات:

خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۳۰ ضروری ترین دستگاه مورد استفاده صنایع مختلفی مانند: کلوچه پزی ها، شیرینی فروشی ها، نانوایی ها و تمامی مشاغلی که نیاز به تهیه خمیر در ظرفیت های بالا را دارند می باشد. مطمئناً سهولت در کار، سرعت بالا در بازدهی، کیفیت و سلامت خمیر امتیازات بارز خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۳۰ می باشد. یکی از امتیازات بارز این دستگاه خمیر گیر داشتن مخزن استیل ضد زنگ می باشد. این پاتیل که از استیل ساخته شده است به آسانی می تواند از انتشار باکتری و آلودگی به صورت چشمگیری جلوگیری کند، زیرا به راحتی می توان آن را پس از اتمام کار شستشو کرد و همچنین با داشتن خاصیت استیل به هیچ عنوان خمیر به آن نمی چسبد بنابراین بستر برای آلودگی ایجاد نمی شود.

وزن دستگاه خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۳۰ چیزی بالغ بر ۶۰ کیلوگرم می باشد و دارای دهانه ۴۸ سانتی متری است. بنابراین اماکنی که به تولید خمیر در ظرفیت های زیاد احتیاج دارند و فضای کوچکی در اختیار دارند می توانند، از این دستگاه مفید بهره مند شوند.

مدل های خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران:

خمیر گیر ۳۰ کیلویی اصفهان نوآوران مدل sm-۳۰ دارای دو مدل می باشد که هر دو مدل موتوری متفاوت برای آنها ساخته شده است. توان موتور هایی که در آنها تعبیه شده است به ترتیب در مدل اول:

توان ۱.۷ اسب بخار

در مدل دوم:

توان ۰.۷ اسب بخار می باشد.

بنابراین خریدار می تواند بنا به خواسته خود و همینطور نیاز مکان شغلی خود یکی از دو مدل را انتخاب کند، ظرفیت پاتیل این دستگاه ۳۰ کیلوگرم خمیر می باشد و برای رسیدن به این ظرفیت نیاز به حدود ۲۰ کیلوگرم آرد دارد. فروش خمیرگیر صنعت کار تهران توسط این مجموعه با بهترین کارایی انجام می گیرد. 

سایت تجهیزات تمامی مدلهای مختلف خمیر گیر را دارا می باشد توجه داشته باشید که این سایت نمایندگی رسمی کمپانی اصفهان نوآوران می باشد، بنابراین قیمت دستگاه ها در سایت تجهیزات با قیمت کارخانه توفیق آنچنانی ندارد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()