جهت خرید باسکول محک می توانید به طور مستقیم به نمایندگی های معتبر محک مراجعه نمائید. محک از جمله شرکت های معتبر در حوزۀ تولید و عرضۀ دستگاه های توزین از جمله ترازو، باسکول و برخی از تجهیزات فروشگاهی و صنعتی می باشد. باسکول به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه های توزین است که ساخت آن توانسته تحولی بزرگ در عرصۀ محاسبات اجسام سنگین بوجود آورد، با توجه به اینکه با گذشت زمان سطح تکنولوژی دستگاه های توزین ارتقاء پیدا کرده است. در حال حاضر امکان خرید باسکول محک با صفحه نمایشگر دیجیتالی برای شما فراهم می باشد و به امکانات پیشرفته مجهز هستند.

فروشگاه تراز محک به عنوان دفتر مرکزی محک فعالیت خود را تأسیس نموده است. افرادی که طرفدار محصولات محک هستند، می توانند جهت خرید باسکول محک، ترازو محک و سایر محصولات محک به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمایند.

قیمت باسکول محک

قیمت باسکول محک بر مبنای عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به مدل، امکانات و میزان ظرفیت آنها اشاره نمود. امروزه اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، کارخانجات تولید و توزیع فولاد، خرید و فروش دام و غیره نیازمند به داشتن باسکول در مدل و ظرفیت های مختلف می باشند. البته تفاوت قابل توجهی میان باسکول های فروشگاهی و صنعتی وجود دارد که مرتبط با میزان ظرفیت و طراحی آنها می باشد. خرید باسکول رولیک محک را از سایت این مجموعه انجام دهید.

باسکول ثابت محک، باسکول متحرک محک، باسکول دیواری محک و ... برخی از انواع باسکول محک هستند که با ظرفیت و مدل های مختلف می توان آنها را تهیه نمود. صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع کاربری و بودجه ای که در اختیار دارند، باسکول محک استاندارد و با امکانات پیشرفته تهیه نمایند.

جهت مشاهدۀ برخی از رایج ترین انواع باسکول محک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید. سپس به صورت آنلاین دستگاه های توزین مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()