ترازو از جمله لوازم کاربردی است که جهت اندازه گیری محصولات مورد استفاده قرار گرفته می شود. وزن اقلام و مایعات جهت میکس نمودن آنها با یکدیگر و یا خرید و فروش کالاها حائز اهمیت است. ترازو کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون مبحث اندازه گیری از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه های مختلف می توانند متناسب با صنف کاری خود، اقدام به خرید ترازو با مشخصات فنی متفاوت نمایند. اگر تا انتهای مقاله همراه ما باشید، بیشتر با انواع ترازو و امکانات آنها آشنا می شوید.

فروشگاه تراز محک با افتخار در حوزۀ پخش دستگاه های توزین برند محک در تهران فعالیت می کند. بر اساس نیاز بازار توانسته اند انواع ترازوی آشپزخانه و ترازوی فروشگاهی را در کنار پرینتر ترازو فراهم نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

فروش انواع ترازو

ترازو نقش اساسی در اجرای برخی از فعالیت های محاسباتی دارد. به عنوان مثال جهت امور آشپزی و شیرینی پزی مقدار مواد اولیۀ مورد نیاز نقش اساسی در کیفیت و نتیجۀ کار خواهد داشت. تولید کنندگان دستگاه های توزین از همان ابتدا انواع ترازو آشپزخانه را با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید و روانۀ بازار نمودند.

البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، نوع تجهیزات و امکاناتی که جهت ساخت دستگاه های توزین ترازو استفاده می نمودند ارتقاء پیدا کرد و توانستند موفق به تولید ترازوهای دیجیتالی در مدل های متفاوت شوند.

فروش ترازو در دسته بندی های مختلف از جمله ترازوی فروشگاهی، ترازوی آشپزخانه، ترازوی خانگی، ترازوی صنعتی، ترازوی آزمایشگاهی و ... صورت می گیرد. امروزه توسط فروشگاه های عرضۀ تجهیزات توزین، امکان خرید ترازو با برند معتبر محک برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

قیمت خرید ترازوی فروشگاهی بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس، ظرفیت، مدل، برند و قابلیت های آن اشاره نمود.

اگر خواستار خرید ترازو هستید می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و سفارش خرید خود را ثبت نمائید.

 

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()