لودسل نوعی سنسور الکترونیکی به شمار می رود که جهت موارد اندازه گیری نیرو و وزن اقلام مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تا کنون کاربرد گستردۀ ترازو و باسکول را در حوزۀ اندازه گیری در صنایع مختلف مشاهده نموده اید و اهمیت کاربرد آنها ارتباط مستقیم با نوع لودسل و صفحۀ نمایشگر تعبیه شده در دستگاه ها خواهد داشت. تولید و فروش لودسل در مدل های مختلف صورت می گیرد و این مسئله موجب موجب گسترش کاربرد آنها در صنایع متفاوت گردیده است. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی انواع لودسل خواهیم پرداخت چون دستگاه های توزین نقش بسزایی در سیستم اندازه گیری و عرضه کالاها در صنعت دارد.

فروشگاه توزین صدر به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش انواع لودسل فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است. این مجموعه انواع دستگاه توزین همچون ترازو و باسکول را در مدل های مختلف عرضه می کند.

انواع لودسل و مصارف آن

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، لودسل در مدل های مختلف تولید شده اند، تا بدین وسیله بتوان از آنها جهت اندازه گیری اجسام با وزن های متفاون استفاده نمود.

لودسل کششی، لودسل خمشی، لودسل فشاری و لودسل پیچشی از دسته بندی های اصلی قطعۀ الکترونیکی لودسل به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با دستگاه های توزین متفاوت می توان از لودسل با دقت بالا استفاده نمود.

معمولاً کاربرد عمدۀ لودسل خمشی برای باسکول های کفه ای، دستگاه های لاشه کش و سیستم های توزین می باشد چون نصب لودسل خمشی به صورت چندتایی می باشد تا قدرت اندازه گیری آنها افزایش پیدا کند.

البته لودسل خمشی دوطرفه نیز یکی دیگر از انواع لودسل خمشی است که جهت ساخت دستگاه های توزین مخازنی به کار برده می شوند.

جهت خرید انواع لودسل رایج و پرکاربرد مانند خرید لودسل کششی و... در ساخت دستگاه های توزین می توانید به فروشگاه اینترنتی توزین صدر مراجعه نمائید.

 

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()