کاربرد انواع اره استخوان بر دستی موجود در فروشگاه تجهیزات:

در خصوص توضیح اره استخوان بر دستی می توان گفت که از آن برای مشاغل خاص بهره گیری می شود، از این رو می ‌توان در مصارفی مانند برش استخوان های بزرگ و کوچک، برش ماهی های کوچک و بزرگ، برش گوشت دام و طیور، برش گوشت یخ زده، برش گوشت های تازه و انواع مختلف مواد گوشتی استفاده کرد. مطمئناً از اره استخوان بر دستی در مشاغلی که طبخ غذا در آنها صورت می‌گیرد استفاده می شود اینکار باعث سرعت بیشتر در سرویس دهی به مشتریان میشود.

در مراکزی مانند پرورش شیلات، تولیدات کالباس و سوسیس و کارخانه های بزرگ توزیع گوشت از مدل های مختلف اره استخوان بر دستی استفاده میشود. مطمئناً استخوان ها و گوشت هایی که برش آنها به صورت اعمال نیروی انسانی امکان پذیر نیست، از این وسیله بیشتر استفاده می شود.

انواع اره استخوان بر دستی:

توجه داشته باشید که عموماً اره استخوان بر دستی را مجهز به تیغه های بسیار تیزی کرده‌اند که به راحتی بتواند استخوان های محکم را برش دهد، بنابراین یکی از تفاوت های این اره ها با نمونه های دیگر خود مدل های مختلف تیغه آن ها می باشد. در واقع دندانه های هر تیغه دلیل اصلی تفاوت آنها است، هر چه تیغه دارای دندانه های بلندتری باشد برش انواع گوشت و استخوان را با سرعت و قدرت بیشتری انجام می دهد. در این خصوص باید گفت که تیغه هایی که دارای دندان های بلندی هستند نمی‌توانند استخوان و گوش را به صورت یکدست و منظم برش دهند و در واقع ناهمواری ها و ناهماهنگی در برش آن ها بسیار زیاد است و تنها امتیاز آنها سرعت و قدرت زیاد می باشد، اما در تیغه هایی که دندانهای کوتاهی دارند برش های منظم و تمیز صورت می گیرد.

فروشگاه تجهیزات افتخار این را دارد که تمامی مدلهای مختلف اره استخوان بر دستی را در اختیار خریداران قرار داده دهد.

قیمت ها در فروشگاه تجهیزات بسیار مناسب و نازل است.

فروش اره استخوان بر دستی در فروشگاه تجهیزات:

اره استخوان بر دستی مانند اره استخوان بر برقی برای مصارف برش گوشت استخوان ساخته شده است، البته در نمونه دستی برای انجام برش به اعمال نیروی انسانی نیاز می باشد.

نوع و فرم برش در اره استخوان بر دستی منوط به مدل تیغه این دستگاه می باشد، هرچه این تیغه ها دارای دندانه های کوچک تری باشند برش گوشت به شکل منظم و یکدست انجام می شود، البته سرعت تیغه هایی که دندان های کوتاهی دارند مطمئناً کم می باشد. در تیغه هایی که دندانه های درشت و بلندتری دارند سرعت کار بیشتر است اما برای مصارف بسته بندی که نیاز به تکه های مشخص و یکدست می باشد این تیغه ها مناسب نیستند.

در تولید اره استخوان بر دستی تولید کنندگان سعی کردنده اند تمامی استانداردهای موجود در این وسیله را رعایت کنند، یکی از این استاندارد ها در خصوص بهداشت می باشد. با این امتیاز پس از کار با این اره به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد زیرا این وسیله از متریال های ضد زنگ تولید شده است.

نکات استفاده از اره استخوان بر دستی:

نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده اره استخوان بر دستی رعایت نکات ایمنی می باشد که عموماً توسط کاربر مورد بی توجهی قرار می گیرد و منجر به صدمات فیزیکی می شود.

پوشیدن لباس مناسب برای کار با اره استخوان بر دستی یکی از ملزومات این کار است. مورد مهم بعدی پوشیدن دستکش در هنگام کار با این اره می باشد. در نهایت هنگام کار با این اره عینک های محافظ برای چشم لازم و ضروری است زیرا احتمال تیکه شدن استخوان ها و پرش آنها به چشم بسیار زیاد است.

فروشگاه تجهیزات یکی از معتبرترین مراکز  خرید اره استخوان بر دستی در سطح کشور است، این فروشگاه تمامی مدل های اره استخوان بر دستی را دارا می باشد. اره های موجود در این فروشگاه تماماً اصلی و دارای ضمانت نامه هستند، بنابراین فروشگاه تجهیزات یک مرکز خرید امن می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 554
نمایش همه
علاقه مندی ها ()