ترازوهای مکانیکی آزمایشگاهی به دلیل قابلیت حمل، عمر طولانی و سهولت استفاده در انواع فعالیت های آزمایشگاهی، ابزارهای بسیار مفیدی هستند. به طور مثال ترازوهای فنری را می توان به آسانی در آزمایشگاه نگه داری کرد و برای اندازه گیری وزن مواد از آن بهره برد.

امروزه فناوری دیجیتال با سرعت بسیاری در حال پیشرفت است و صنعت توزین نیز تفاوت بسیاری کرده است. با دقت روزافزون، عملکرد بی سیم و برنامه های وزن کشی پیچیده، ترازهای دیجیتالی سال ها است که پا به میدان گذاشته اند و هر سال هوشمندتر می شوند؛ بنابراین چرا هنوز  ترازوی مکانیکی آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها مورد نیاز است؟ این مقاله در فروشگاه تجهیزات به بررسی ترازوی آزمایشگاهی مکانیکی و اهمیت مقیاس های مکانیکی می پردازد.

چرا از ترازوی مکانیکی استفاده کنیم؟

اکثر ترازوهای دیجیتالی با کارایی بالا برای محیط های آزمایشگاهی ساخته می شوند، برای کارهای میدانی یا هنگام حرکت در مکان های خاص که استفاده از ترازوهای دیجیتالی توجیه پذیر نیست، از ترازوی آزمایشگاهی مکانیکی استفاده می شود.

 جابجایی مکرر و داشتن سطح تعادل برای انجام کار میدانی در زمین های با پستی وبلندی در بهترین حالت کاری، امری پرمخاطره است. از طرف دیگر، ترازوهای مکانیکی ماشین های اندازه گیری قوی و گران قیمتی هستند که می توانند نتایج مطلوبی را در سخت ترین محیط ها تولید کنند.

علاوه بر این، ابعاد این دستگاه ها به نحوی است که قابل حمل هستند و می توانند به راحتی در کوله پشتی ها برای حمل ونقل و کارکرد مناسب قرار گیرند.

ترازوی مکانیکی چیست؟

ترازوی مکانیکی، دستگاه توزین دقیقی است که برای اندازه گیری وزن یک شیء یا ماده کاربرد دارد و نیازی به منبع تغذیه ندارد. این دستگاه ها معمولاً ارزان هستند و برای حمل ونقل مشکلی ندارند و به آسانی حمل می شوند. خرید ترازو را با دقت فراوان انجام دهید.

همچنین برای آموزش مفاهیم اندازه گیری جرم به دانش آموزان در مدارس، دستگاه های ایده آلی هستند. برخی از انواع ترازوهای آزمایشگاهی مکانیکی را می توان برای اندازه گیری اعمال نیرو، مقاومت و کشش استفاده کرد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()