باسکول‌ها یکی از مهم‌ترین و اولین ابزار توزین در صنایع بزرگ هستند. باسکول‌ها در ابتدا به صورت مکانیکی و غیردیجیتالی بودند. با گسترش کاربرد باسکول، علاوه بر دیجیتالی شدن مدل‌های مختلفی نیز ساخته شدند که پاسخگوی نیازهای صنایع باشد. در ادامه به بررسی یکی از پرکاردترین مدل‌ها، یعنی باسکول میدانی می‌پردازیم.

باسکول میدانی چیست؟

در روند گسترش و پیشرفت طراحی باسکول، چرخ‌ها برای سهولت در جابه‌جایی به باسکول اضافه شدند. به دلیل استقبال و محبوبیت باسکول‌های چرخدار در میادین میوه و تره بار، این مدل باسکول را به نام باسکول میدانی معروف است.

قیمت این مدل باسکول‌ها بر اساس ظرفیت، دیجیتالی و غیردیجیتالی بودن، ابعاده کفه و ویژگی‌های اینچنینی متغییر است و تغییر می‌کند. به دلیل کاربرد آن در توزین میوه و تره بار، بایستی از دقت بالایی برخوردار باشد. بهترین و دقیق‌ترین مدل آن نیز مدل دیجیتالی است. باسکول میدانی دیجیتالی به دلیل حساسیت و دقت بالا و توزین کمترین وزن‌ها، در تمامی میادین تره بار عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از باسکول چرخدار

باسکول میدانی متحرک است و بایستی باتری داشته باشد، چرا که در صورت داشتن باتری اتصال آن به پریز برق حرکت باسکول را محدود خواهد کرد. باتری‌دار بودن این امکان را می‌دهد که درصورت قطع بودن برق نیز به کار خود ادامه دهد و درصورت تمام شدن شارژ کافیست به پریز برق متصل شود.

نمایشگر باسکول دیجیتالی بسیار به رطوبت و آب بسیار حساس است. برای تمیز کردن آن باید به این نکته توجه کنید، از پارچه خشک استفاده کرده و به هیچ عنوان برای تمیز کردن نمایشگر از پارچه مرطوب استفاده نکنید. فروش باسکول توسط نمایندگی ها انجام می گیرد.

هنگام توزین بار از پرتاب کالای مورد نظر روی کفه باسکول خودداری کنید و بار را به آرامی روی کفه باسکول قرار دهید. همچنین هنگامی که بار روی کفه قرار دارد باسکول را جابه‌جا نکنید. جابه‌جایی به مرور به لودسل باسکول آسیب می‌زند. نکته آخر این است که پس از اتمام عمل توزین، بار یا کالای خود را از روی کفه باسکول بردارید و برای مدت طولانی بار را روی آن قرار ندهید.

 

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()