کاربرد انواع اره استخوان بر قصابی در فروشگاه تجهیزات:

اره استخوان بر قصابی در واقع یک دستگاه صنعتی می باشد. از این دستگاه در کشتارگاه های صنعتی برای برش استخوانهای حجیم گوسفند و گاو استفاده می شود. مطمئناً استحکام و بزرگ بودن قطعات استخوان ها و گوشت ها باعث شده است که روشهای دیگر برای انجام این کار آن چنان مثمرثمر واقع نشود، البته وقت گیر بودن روش های دستی مطمئناً مزید بر علت شده است که از اره استخوان بر قصابی بیشتر استفاده شود.

امتیازات استفاده از اره های استخوان بر قصابی ایمنی بسیار بالا در هنگام برش استخوان و گوشت می باشد. مطمئناً در روش های دستی برش استخوان بسیار مشکل است و احتمال آسیب دیدن کاربر با دستگاه بسیار زیاد است، دلیل آن همین است که در اعمال برش استخوان ها به صورت دستی نیروی انسانی به شکل مستقیم با اره ها در ارتباط می باشد اما در روش برقی و اتوماتیک اره های استخوان بر قصابی این موضوع به حداقل خود میرسد و این وسیله بسیار پر قدرت و ظریف کار خود را انجام میدهد.

نکات استفاده از اره استخوان بر قصابی:

مطمئنا استفاده از اره استخوان بر قصابی در صنایع مختلف گوشت و پروتئینی باعث شده است به میزان قابل توجهی سختی کار و طولانی بودن عمل توزیع و تهیه محصولات گوشتی کاهش پیدا کند. لازم به ذکر است که عنوان شود با توجه به سهولت استفاده در کار با اره استخوان بر قصابی، اما همچنان تاکید می شود از این دستگاه باید افراد متخصص و باتجربه استفاده کنند زیرا هرگونه سهل انگاری و بی تجربگی در این زمینه باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری برای شخص خواهد شد. در بخش های تیغه ای این دستگاه هیچ گونه رحمی وجود ندارد و با یک تماس کوچک می‌تواند باعث قطع عضو در کاربر شود.

بنابراین به استثنای استفاده از افراد متخصص در خصوص کار با اره استخوان بر قصابی، رعایت نکات ایمنی کاربر در هنگام کار با این دستگاه یکی از ملزومات مهم در این مقوله می باشد.

فروشگاه تجهیزات دارای برندهای گوناگون اره استخوان بر قصابی میباشد، فروشگاه تجهیزات به واسطه اپیدمی ویروس کرونا سایت هایی را برای خرید غیر حضوری شما خریداران در نظر گرفته است و خریداران می توانند از طریق این سایت ها خرید مطمئن انجام دهند و کالای خود را در مکان مورد نظرتان دریافت کنید.

معرفی اره استخوان بر قصابی و مرکز فروش تجهیزات:

همانطور که از نام اره استخوان بر قصابی میتوان حدس زد از این دستگاه برای مصارفی می مانند برش استخوان یا گوشت استفاده می شود، البته از این دستگاه برخلاف نام قصابی که روی آن است در مصارف گوناگونی استفاده می شود.

مطمئنا استفاده از این دستگاه سرعت عمل و حجم کاری را بالا میبرد، از اره استخوان بر قصابی برای برش گوشت و استخوان در مراکز پروتئینی و تولیدات گوشتی استفاده فراوان می شود.

برای استفاده از این اره می بایست که گوشت های مختلف را بر روی صفحه دستگاه گذاشت و با اعمال یک فشار کوچک برش گوش را انجام داد.

یکی از قابلیت های این دستگاه تعیین اندازه گوشت میباشد که معمولاً برای مصارف خاص مانند کبابی ها که دنده کباب طبخ می کنند امتیاز ویژه محسوب می شود، زیرا تعیین ضخامت گوشت در این مشاغل نقش بسیار مهمی در رضایت مشتری دارد.

مزیت های اره استخوان بر قصابی:

امتیازاتی که اره استخوان بر قصابی دارد بسیار زیاد است اما سرعت عمل، تعیین سایز گوشت، برشهای باکیفیت و منظم از امتیازات بارز استفاده از این دستگاه می باشد. این اره با استانداردهای بهداشتی تولید شده است بنابراین کیفیت قطعات در آن حرف اول را می‌زند، این امتیاز سبب شده است که تمیز کردن دستگاه بسیار ساده باشد.

در خصوص نگهداری و مراقبت از این دستگاه می توان گفت که این دستگاه آنچنان به مراقبت خاصی نیاز ندارد، تنها نکته حائز اهمیت در خصوص سلامت این دستگاه رعایت نکات بهداشتی و شستشوی مرتب آن می باشد. ضد آب بودن موتور این دستگاه باعث شده است که به هیچ عنوان آب با موتور آن در ارتباط نباشد.

چنانچه این دستگاه به تعمیر احتیاج پیدا کند حتماً باید از افراد متخصص و مجرب در خصوص تعمیر آن کمک گرفت.

شما میتوانید برای خرید اره استخوان بر به فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید، در فروشگاه تجهیزات تمامی اجناس از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()