قیمت و سایر اطلاعات باسکول پند در فروشگاه تجهیزات:

مطمئناً کسانی که در شغل های خود با باسکول سروکار دارند نام  باسکول پند را به کرات شنیده اند، دلیل معروفیت این باسکول ویژگی های پیشرفته و تکنولوژی های به کار رفته در آن می باشد. باسکول پند در واقع توانسته است در طراحی رنگ، تنوع، گوناگونی، کیفیت بالای قطعات و... محبوبیت بسیار زیادی را در بین خریداران باسکول و فروشندگان آن به دست آورد.

یکی از دلایل مهم و قابل تامل محبوبیت باسکول های پند قیمت‌ مناسب و پایین این محصولات می باشد، در واقع سیاستهای کمپانی تولید کننده بر این موضوع استوار می باشد.

پارامترهایی که در قیمت باسکول پند دخیل هستند عبارت است از:

توانایی و حساسیت توزین وزن در باسکول

نوع عملکرد و مدل باسکول

مدل مکانیکی و یا دیجیتالی باسکول.

کاربرد های باسکول پند در انواع مختلف:

مطمئناً با توجه به قیمتهای نجومی در کالاهای مختلف کشور میتوان از صعود مناسب قیمت های باسکول پند راضی بود، در واقع می توان گفت که یکی از نازلترین و به صرفه ترین قیمت های موجود در بازار باسکول ها متعلق به برند پند می باشد.

کمپانی پند توانسته است در زمینه تولید باسکول برای سه گروه شغلی تولید داشته باشد، این سه گروه عبارت است از:

باسکول های پند با کاربری صنعتی

باسکول پند با کاربری باشگاهی

باسکول های پند با کاربری فروشگاهی.

بنابراین تمامی اقشار مختلف جامعه می‌توانند از تنوع باسکول های کمپانی پند بهره مند شوند.

فروشگاه تجهیزات توانسته است با قیمتهای بسیار مناسب و نزدیک به قیمت درب کارخانه محبوبیت فراوانی در امر فروش باسکول های پند به دست آورده است از این جهت تمامی خریداران ترازو با تجهیزات آشنایی دارند و از آن بعنوان مرجع فروش یاد میکنند.

بی تردید یکی از بهترین فروشگاه های موجود برای خرید باسکول مرکز خرید تجهیزات می باشد، شما نیز یکبار برای خرید خود از این مرکز خرید بزرگ دیدن فرمایید و از قیمت های مناسب آن شگفت زده شوید.

خرید باسکول پند از مرکز فروش تجهیزات:

به جرات می‌توان گفت که باسکول پند یکی از اولین دستگاه های توزین کالا بوده است که به وسیله متخصصین داخلی تولید شده است و به راحتی توانسته است با برندهای خارجی رقابت کند. استفاده از بهترین متریال های موجود برای ساخت این باسکول یکی از دلایل محبوبیت و فروش بالای آن می باشد، در ساختار فیزیکی باسکول پند می توان مشاهده کرد که از فلزاتی با آلیاژهای با کیفیت استفاده شده است به همین دلیل است که کمپانی پند باسکول های خود را با ضمانت نامه و خدمات بعد از فروش به خریداران ارائه می‌کند زیرا از کیفیت و مرغوبیت کالای خود اطمینان دارد.

باسکول های پند در زمره بزرگترین و شناخته شده ترین باسکولهای ایران قرار دارد، قیمت های مناسب این باسکول ها مزید بر علت شده است که این محبوبیت دو چندان شود.

کمپانی پند در سه شاخه مختلف باسکول پند را تولید کرده است، این سه شاخه عبارت است از:

باسکول های که در شاخه صنعتی قرار دارند

باسکول هایی که در شاخه فروشگاهی قرار دارند

باسکول هایی که در شاخه باشگاهی قرار می گیرند.

باسکول پند و مزایای آن:

یکی از امتیازات باسکول پند دیجیتالی بودن تمامی انواع آن است، بنابراین به راحتی می تواند در تمامی کاربری های گوناگون به خریداران خدمات مناسب ارائه کند.

یکی دیگر از شناخته شده ترین عملکرد های شرکت پند استفاده از قطعات با کیفیت الکترونیکی و لوازم مرغوب مکانیکی در ساخت باسکول های خود می باشد.

کمپانی پند توانسته است در عرصه ساخت باسکول ها بسیار پر قدرت تر و متفاوت تر از رقبای خود عمل کند.

در سایت فروشگاه تجهیزات باسکول های متفاوتی از کمپانی پند وجود دارد، در واقع یکی از امتیازات خرید از سایت فروشگاهی، موجود بودن تمامی برندها و مشخصات آنها می باشد. شما در سایت های فروشگاه تجهیزات به راحتی می توانید تمامی باسکول های پند را با یکدیگر مقایسه کنید و  خرید باسکول را در داخل خانه انجام دهید و کالای مورد نظرتان را در درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()