انواع باسکول صنعتی در فروشگاه تجهیزات و اطلاعاتی در مورد آن ها:

در حال حاضر صنعتی وجود ندارد که از باسکول صنعتی استفاده نکند، به جرأت می‌توان گفت هیچ صنعتی نمی‌تواند بدون باسکول به کار خود ادامه دهد بنابراین باسکول صنعتی در این صنایع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باسکول ها نسبت به قدرت و میزان ظرفیت توزین اجسام مختلف از یکدیگر جدا می شوند، بنابراین باسکول های صنعتی در زمره باسکول های تناژ بالا قرار دارند.

باسکول های صنعتی به دو گروه تقسیم می شوند این دو گروه عبارت است از:

گروه اول باسکول های دیجیتالی میباشند

گروه دوم باسکول های مکانیکی می باشد.

در خصوص باسکول های دیجیتالی می توان گفت که عموم صنایع مختلف از این مدل استفاده می کنند زیرا کیفیت توزین دقیق اجسام و آپشن های متفاوت آن باعث مصارف بالای کاربری این باسکول شده است.

البته نمی توان از مصارف باسکول صنعتی مکانیکی نیز چشم پوشی کرد، زیرا این باسکول ها به راحتی می توانند در مکان های پر گرد و خاک که باسکول های دیجیتالی دوامی ندارند به کار خود ادامه دهند، بنابراین مصارف باسکول های مکانیکی هنوز هم قابل تامل است.

دسته بندی انواع باسکول صنعتی:

در خصوص تقسیم بندی باسکول صنعتی می توان گفت که آنها به چهار گروه تقسیم می شوند.

گروه اول باسکول هایی هستند که در جای خود ثابت می باشند.

گروه دوم باسکول هایی می باشند که قابلیت نصب در زمین را دارند.

گروه سوم باسکول هایی می باشند که قابلیت جابجایی در آنها وجود دارد و می توان آنها را از جایی به جای دیگر برد.

دسته چهارم باسکول هایی هستند که به صورت آویز مورد استفاده قرار می گیرند.

توجه داشته باشید که برای عملیات توزین در باسکول ها یک سینی برای این منظور تعبیه شده است که می توان اجسام را بر روی آن قرار داد. این سینی یا صفحه به لودسل هایی متصل است که این لودسل ها به نمایشگر متصل می باشند و می توانند وزن اجسام مورد نظر را بصورت عددی نمایش دهند، بنابراین عملیات توزین براحتی انجام می شود.

فروشگاه تجهیزات برای شرایط کنونی کشور سایتهای را تعبیه کرده است تا متقاضیان خرید باسکول بتوانند در این سایت ها خرید غیر حضوری خود را انجام دهند. امتیازات این سایت های تجهیزات بی نهایت زیاد می باشد، یکی از این امتیازات این است که شما می توانید با مشورت دوستان خود خرید باسکول صنعتی مورد نظر تان را انجام دهید.

کاربری انواع باسکول صنعتی در فروشگاه تجهیزات:

در این مقاله میخواهیم راجع به موضوع باسکول صنعتی صحبت کنیم بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

باسکول ها ابزار هایی قدرتمند هستند که می‌توانند در توزین اجسام سنگین وزن به ما کمک کنند، تنوع و گوناگونی گسترده ای در باسکول های صنعتی وجود دارد. گروهی از این باسکول ها برای وزن کردن کالا های سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما گروهی دیگر برای توزین اجسام بسیار سنگین مورد بهره برداری قرار میگیرند.

توجه داشته باشید که باسکول های با ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم را باسکول صنعتی می گویند، البته باسکول های صنعتی عموماً توانایی شان از این ظرفیت بیشتر می باشد. عملکرد این باسکول ها توسط یک صفحه نمایش دیجیتالی که در آنها تعبیه شده است به کاربر نمایش داده می شود.

مصارف صنعتی باسکول صنعتی:

صنایعی که به صورت گسترده از باسکولهای صنعتی بهره گیری می کنند عبارت است از:

صنایع شیلات

کارخانجات بزرگ

کارگاه ها

مجموعه‌ های کشتار دام و طیور

صنعت کشتیرانی.

نکته حائز اهمیت در خصوص تولید باسکول های صنعتی این است که عموماً باسکول ها در فضاهای مناسب و شرایط ایده‌آل استفاده نمی شوند و الزاماً در شرایط سختی قرار دارند، بنابراین تولید کنندگان این محصولات را از متریال های با کیفیت و اصلی تولید می کنند تا بتوانند در شرایط گوناگون بازدهی مناسبی داشته باشند.

توجه داشته باشید در هنگام خرید باسکول صنعتی نوع مصرف خود را مشخص کنید و آن را به فروشنده بازگو کنید تا باسکول مورد نظر بتواند خواسته های شما را برآورده کند.

فروشگاه تجهیزات آماده است تا تمامی مدل های مختلف باسکول را در اختیار خریداران قرار دهد تا بتوانند از آنها در مصارف خود از آنها استفاده کنند، بنابراین فروشگاه تجهیزات یک گزینه مناسب برای خرید باسکول صنعتی می باشد. حتماً از این مجموعه خرید حرفه ای دیدن کنید و از قیمت های مناسب آن بهره مند شوید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()