ترازو ها ابزار های سنجش وزن هستند که در برند ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می‌ شوند و توسط مراکز مختلفی به فروش می رسند. ترازو ها بر حسب پارامتر های مختلفی از یکدیگر تفکیک می شوند و می توان گفت افرادی که به خرید انواع  ترازو می پردازند این پارامتر ها را باید در نظر بگیرند. از این موارد مربوطه می توان به دیجیتالی یا مکانیکی بودن دستگاه اشاره نمود و از موارد دیگر نیز باید به ظرفیت اندازه گیری، شکل ظاهری، کاربرد دستگاه، تعداد لودسل، میزان دقت اندازه گیری، نوع نمایشگر و تعداد قابلیت های دستگاه اشاره نمود. موارد نامبرده شده روی قیمت دستگاه سنجش وزن تاثیر بسیار زیادی دارند. در ادامه این مقاله در خصوص دیجیتال و یا مکانیکی بودن انواع ترازو صحبت خواهد شد.

ترازوهای دیجیتالی و غیر دیجیتالی:

ترازو های مکانیکی یا انواع غیر دیجیتالی دستگاه هایی هستند که قدمت بسیار بیشتری دارند و می ‌توان گفت از قدیم‌ الایام این دستگاه ها مورد استفاده مردمان قرار می گرفتند. انواع پیشرفته تر این دستگاه های غیر دیجیتالی هنوز هم در آشپزخانه ها و برخی از دکان های فروش موادی مانند سبزی و خواروبار دیده می‌ شود. زیرا این مراکز نیازی به دستگاه های پیچیده ای ندارند و می توانند با چنین دستگاه های ساده و پیش پا افتاده ای نیاز خود را برطرف نمایند. شرکت های تولید کننده دستگاه توزین مواد قطعات الکترونیکی و دیجیتالی را وارد عرصه تولید ترازو ها نمودند تا بتوانند به تولید دستگاه‌ هایی بپردازند که در عین سنجش وزن مواد مختلف بتواند کارایی های دیگری نیز داشته باشد. امروزه انواع و اقسام این دستگاه ها تولید می شوند و علاوه بر وزن کردن مواد مختلف قادر هستند کارایی ‌های دیگری نیز داشته باشند. مثلاً برخی از این دستگاه ها به دستگاه دیگری به وسیله وای فای وصل می ‌شوند. همچنین برخی از این دستگاه ها دارای قابلیت پارسنگ، دارای قابلیت تعداد شمار و غیره می باشند.

فروشگاه تجهیزات از مراکز فروش انواع ترازو ها می باشد و شما می توانید انواع و اقسام این دستگاه را از فروشگاه تجهیزات به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

فروش ترازوهای آزمایشگاهی در فروشگاه تجهیزات:

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که در آزمایشگاه ها ترازو های آزمایشگاهی را مشاهده کرده باشید. این وسیله در آزمایشگاه برای اندازه گیری مواد آزمایشگاهی که بسیار حساس هستند مورد استفاده قرار می گیرد. همان ‌طور که می ‌دانید این دستگاه‌ ها نسبت به ترازو های دیگر در اندازه ها و سایز کوچکی تولید می شوند. ولی باید بدانید با وجود اندازه کوچک آن ها حساسیت آن ها بسیار زیاد بوده و می توانند کوچکترین ذرات آزمایشگاهی را نیز اندازه گیری نمایند. البته بر حسب نوع ترازو حساسیت های اندازه گیری در آن ها کاملاً متفاوت است. برخی از انواع این دستگاه ها که دارای حساسیت بسیار بالایی هستند دارای تعداد لودسل های بیشتری می باشند و لودسل های به کار رفته در آن ها کاملاً پیشرفته و گران قیمت است. در نتیجه ترازوی مربوطه می تواند انواع و اقسام ذرات آزمایشگاهی را به دقت اندازه گیری نماید.

اطلاعاتی در خصوص انواع ترازوی آزمایشگاهی:

به دلیل حساسیت اندازه گیری مواد موجود در آزمایشگاه شرکت های تولید کننده برای ساخت دستگاه توزین آزمایشگاهی از دقیق‌ ترین و حساس ترین قطعات استفاده می نمایند. همانطور که می دانید لودسلً نام قطعه ای است که نسبت به وزن اجسام حساس می باشد و می تواند این حساسیت را به قطعات الکترونیکی انتقال بدهد. در نتیجه وزن اجسام روی نمایشگر ال ای دی و ال سی دی دستگاه ترازوی آزمایشگاهی نمایان خواهد شد. مواد مورد آزمایش در آزمایشگاه باید به دقت اندازه گیری شوند و جریان هوا نیز بر روی این ذرات می ‌تواند تاثیر فوق ‌العاده ‌ای داشته باشد. در نتیجه برای جلوگیری از این امر از یک محفظه شیشه‌ ای برای دستگاه سنجش وزن آزمایشگاهی استفاده می ‌کنند و این محفظه شیشه می‌ تواند تا حدودی مانع عبور جریان هوا و تاثیر بر وزن مواد داشته باشد. دستگاه‌ های سنجش وزن آزمایشگاهی از جنس استیل ساخته شده اند تا بتوانند در برابر جریان های رطوبتی و هوای موجود در آزمایشگاه کاملاً مقاوم و پایدار عمل کنند.

فروشگاه تجهیزات یکی از فروشگاه های اینترنتی می باشد و در زمینه فروش ترازوی پزشکی و ترازوی آزمایشگاهی فعالیت می نماید. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه تجهیزات به صورت اینترنتی سفارش داده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()