کاربرد و نحوه فروش دستگاه سلفون کش در سایت تجهیزات:

دستگاه سلفون کش وسیله ای است که برای پوشش دادن روی بسته بندی ها و مواد مختلف از آن استفاده می شود.

دستگاه سلفون کش مجهز است به دو غلتک که این دو غلتک وظیفه چسباندن سلفون را برعهده دارند. یک قطعه دیگر در دستگاه وجود دارد که از استیل ضد زنگ ساخته شده است، کار این قطعه این است که امکان لیز خوردن راحت سلفون را در زمان بسته بندی بر روی محصول فراهم می کند.

عملکرد این دستگاه بدین شکل می باشد که المنت های این دستگاه دائماً داغ هستند و این موضوع باعث می شود سلفون روی بسته بندی بچسبد، یک بخش دیگر در دستگاه سلفون کش وجود دارد که وظیفه کات کردن سلفون را برعهده دارد و دقیقا این کار را زمانی انجام می‌دهد که رول در بخش پایینی سینی استیل دستگاه قبل از عبور از روی صفحه داغ و دوخته شدن قرار دارد.

کاربرد انواع دستگاه سلفون کش:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه سلفون کش این می باشد که دمای صفحه را می توان نسبت به مصارف مختلف تنظیم کرد.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص دستگاه‌های سلفون کش این است که سلفون هایی که برای دستگاه استفاده می شود دارای ابعاد مختلفی هستند بنابراین به راحتی می توان در مصارف گوناگون از آنها استفاده کرد، مصارفی که می‌تواند از سلفون ها در آنها استفاده کرد عبارت است از:

انواع مختلف تلفنهای همراه

سبزیجات مختلف

میوه های گوناگون

بسته بندی های خشک

گوشت طیور

انواع ماهی ها و غیره.

یکی از سایتهای معتبر و بسیار حرفه ای در خصوص فروش تجهیزات خانگی، اداری، صنعتی و فروشگاهی سایت اینترنتی تجهیزات می باشد، سایت تجهیزات تمامی لوازم های مورد نیاز امروزی را دارا می باشد. توجه داشته باشید که در این سایت قیمت ها بسیار نازل هستند و تمامی اجناس اورجینال و اصلی می باشند.

فروش مدل های متنوع دستگاه سلفون کش فروشگاه تجهیزات:

دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر در واقع دستگاهی است که می توان به وسیله آن پوشش‌ دهی روی بسته‌ ها، مواد و اجسام مختلف را انجام داد، حتی می توان از این وسیله برای بسته بندی مواد خوراکی نیز استفاده کرد. در واقع می‌توان گفت که مصارف دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر نامحدود است و روی هر چیزی که بخواهید می توانید به وسیله آن به سادگی پوشش ایجاد کنید.

دستگاه های سلفون کش رومیزی استیل نگیر دارای یک ساختار بسیار مقاوم در بدنه خود می باشد که این بدنه نیز از جنس استیل نگیر است.

در واقع از این دستگاه سه مدل گوناگون در سه جنس متفاوت تولید شده است که اسامی از این دستگاهها به شرح زیر می باشد:

دستگاه های سلفون کش استیل بگیر

دستگاه های سلفون کش فولادی

دستگاه های سلفون کش استیل نگیر.

سایر اطلاعات در خصوص دستگاه سلفون کش:

مطمئناً قیمت‌ ها در این دستگاه‌ ها با یکدیگر فرق دارند، دلیل این وجه تمایز در قیمتها استیلی می باشد که برای ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

کارگاه ها و فروشگاه هایی که به بسته بندی کردن مواد مختلف احتیاج دارند به راحتی می توانند از دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر استفاده کنند و در بسته بندی کالاها سرعت فوق العاده ایجاد کنند. خرید بسته بندی وکیوم را از سایت تجهیزات با کیفیت بالا انجام دهید.

مشخصات فنی دستگاه سلفون کش رومیزی استیل نگیر به صورت عنوانی به شرح زیر می باشد:

استیل نگیر مقاوم در ساخت بدنه

کاربرد راحت

موارد مصرف نامحدود

پهنای دستگاه 45cm

پهنای خوراک(رول) دستگاه 40cm

استفاده از برق برای گرم کردن صفحه تفلون.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی مدل های مختلف دستگاه سلفون کش را دارا می باشد، شما می توانید از سایت تجهیزات خریدی مطمئن و راحت داشته باشید.

در نظر داشته باشید که فروشگاه حرفه ای اینترنتی تجهیزات تمامی لوازم های مختلف اعم از فروشگاهی، اداری، خانگی، صنعتی و غیره را دارا می باشد و شما می توانید با مراجعه به یک سایت تمامی این تنوعات را یکجا رویت کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()