فروش دستگاه آسیاب برقی توس شکن در فروشگاه تجهیزات:

دستگاه آسیاب برقی توس شکن خراسان مدل ۸۸۰۰ عنوانی است که در ادامه این مقاله به آن می‌پردازیم.

لازم به ذکر است که دستگاه آسیاب بازده بسیار گسترده ای دارد و از مکانیزم پرده های تیغه ای برای آسیاب کردن بهره می برد، این دستگاه یکی از خارق العاده ترین دستگاه های آسیاب برای مشاغل مختلف می باشد.

تمامی اجزا ساخته شده در این دستگاه قابل مشاهده می باشد بنابراین با کوچکترین تغییر و اشکالی در آن ها می توان به موقع موضوع را پیگیری کرد و از آسیب های جدی پیشگیری کرد.

دستگاه آسیاب برقی توس شکن خراسان مدل ۸۸۰۰ دارای ۱ متر و ۳۰ سانت ارتفاع می باشد، وزن کلی این دستگاه حدود ۸۰ کیلوگرم است. اما برای جابجایی طراحان آن چرخ‌ های را زیر پایه های دستگاه تعبیه کرده اند که با استفاده از این چرخ ها به راحتی می توان دستگاه را حرکت داد.

کاربرد دستگاه آسیاب برقی توس شکن خراسان:

از ویژگی های این دستگاه داشتن مخزن قیفی شکل از جنس استیل می باشد، بنابراین موارد بهداشتی در آن کاملاً رعایت می شود. گنجایش این مخزن ۴۰ لیتر می باشد و از آن می‌توان برای مصارفی مانند:

زردچوبه

زعفران

فلفل

دارچین

زنجبیل

گندم و برنج

سویا

مواد شیمیایی

مواد آشپزی

مواد دارویی و غیره استفاده کرد.

از دستگاه آسیاب برقی توس شکن خراسان مدل ۸۸۰۰ می توان در مصارفی گوناگون استفاده کرد، این مصارف عبارت است از:

قنادی

کارگاه های صنعتی

عطاری ها

دامداری‌ها و مرغداری‌ ها.

این دستگاه آسیاب دارای قدرت موتوری بالغ بر ۳ اسب بخار می باشد، دور موتور در این دستگاه حدود ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. قدرت ۴۰ تا ۷۰ کیلوگرمی در ساعت بازدهی نیز یکی از امتیازات این دستگاه آسیاب می باشد.

سایت تجهیزات تمامی برند های دستگاه آسیاب را دارا می باشد، خرید دستگاه آسیاب ایستاده و.... به صورت راحت و بدون اتلاف وقت را در سایت تجهیزات تجربه کنید.

دستگاه آسیاب آسان توس شرق مدل ۳۰۰۰ دوبل:

دستگاه آسیاب وسیله ای است که از آن برای آسیاب کردن مواد مختلف استفاده می شود. یکی از نمونه های معروف این دستگاه، دستگاه آسیاب آسان توس شرق مدل ۳۰۰۰ دوبل می باشد. این دستگاه را کمپانی آسان توس شرق تولید کرده است و تقریباً از سطح کیفی بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر خود برخوردار است.

یکی از امتیازات ویژه وسیله آسیاب آسان توس شرق مدل ۳۰۰۰ دوبل این است که طراحان ‌آن توانسته‌اند مشکلات گرد و غبار در این دستگاه را که ناشی از پودر شدن مواد مختلف می باشد تا حد زیادی برطرف کنند.

یکی از ویژگی های این دستگاه رومیزی بودن آن می باشد، بنابراین جلوه بسیار زیبا به محل کار و یا محل استفاده خود می دهد. ظرفیت گنجایش آن ۳۰ کیلوگرم می باشد و به سادگی می توان مواد های مختلف مانند:

زردچوبه

فلفل

ادویه

داروهای گیاهی و غیره را با این دستگاه آسیاب کرد.

اطلاعاتی در خصوص دستگاه آسیاب:

همانطور که در عنوان این مقاله در خصوص وسیله آسیاب گفته شد این دستگاه پسوند دوبل دارد، در واقع دوبل به مفهوم دو خروجی در دستگاه آسیاب می باشد. یکی از خروجی های این دستگاه وظیفه خارج کردن بلغور مواد را دارد و خروجی دیگر وظیفه اصلی را بر عهده دارد و آن هم خروج مواد آسیاب شده و پودر شده می باشد. بنابراین این یک ویژگی قابل تأمل برای فروشگاه ها می باشد.

دستگاه آسیاب آسان توس شرق مدل ۳۰۰۰ دوبل توانایی آسیاب کردن هسته سنجد که جزو مواد های سخت به حساب می آید را دارا می باشد. مطمئناً همانطور که میدانید همه نوع دستگاه آسیابی قادر نیست هسته سنجد را خرد کند.

یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش وسیله آسیاب سایت تجهیزات می باشد، فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی دستگاه های مختلف خانگی، تجاری و اداری را دارا می باشد و همچنین قیمت های این سایت بسیار نازل و ارزان است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()