تجهیزات؛ مرکز فروش انواع سبزی خرد کن:

سبزی خردکن یک وسیله کاربردی برای خرد کردن سبزی به شکلی راحت و آسان می باشد، سرعت کار با این سبزی خردکن بسیار زیاد است بنابراین می توان از آن در مصارف های نیمه صنعتی استفاده کرد.

در کسب و کارهای کوچک محلی و حتی مصارف خانگی نیز از این سبزی خرد کن استفاده می کنند.

یکی از مدل های معروف این دستگاه، سبزی خرد کن ۴ کیلویی سبز یران مدل ۳۰۰۰ عقاب می باشد که در واقع جزء دستگاههای نیمه صنعتی بحساب می آید. کمپانی سبز ایران مفتخر است که این دستگاه‌ها را با ظرفیت های متفاوت تولید می کند، بنابراین تمام سلایق مختلف می‌توانند از این سبزی خرد کن ها بهره ببرند.

سبزی خرد کن چهار کیلویی سبزیران مدل ۳۰۰۰:

همانطور که از نام سبزی خردکن چهار کیلویی سبز یران مدل ۳۰۰۰ قاب می توان حدس زد ظرفیت مخزن آن ۴ کیلوگرم می باشد، این مخزن را با استیل ضد زنگ تولید کرده اند پس بی تردید بسیار مقاوم و محکم می باشد. همچنین مسائل بهداشتی به راحتی با این آلیاژ استیل برطرف می‌شود.

یکی از امتیازات این سبزی خرد کن جدا شدن راحت مخزن از موتور که به بدنه پایینی آن متصل است می باشد، بنابراین به سادگی می‌توان مخزن آن را شستشو کرد.

در نظر داشته باشید که سبزی خرد کن چهار کیلویی سبز یران مدل ۳۰۰۰ عقاب چند منظوره می باشد، همچنین این دستگاه ۲۵۰ وات توانایی موتور دارد و شرکت موتوژن تبریز موتور آنرا تولید کرده است. تیغه هایی که در این دستگاه به کار رفته است خارجی میباشند و جنس آن ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. همچنین کمپانی سبزیران این محصول را ۱۲ ماه ضمانت کرده است.

شما میتوانید برای خرید این سبزی خرد کن از سایت تجهیزات اقدام کنید، در سایت تجهیزات گارانتی معتبر کمپانی سبز ایران به خریداران ارائه می‌شود. مدل های مختلف دستگاه سبزی خردکن را می توانید در این سایت با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید سبزی خرد کن سبز ایران از مرکز خرید تجهیزات:

امروز دستگاه سبزی خردکن را همه می شناسند و با نحوه کار آن آشنا هستند، اما در خصوص مدلهای مختلف آن اطلاعات و آگاهی کمی وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم یکی از مدل‌های پرکاربرد و پرفروش این دستگاه را معرفی کنیم.

سبزی خرد کن ۳ کیلویی سبز ایران مدل ۴۰۵ مهتاب عنوان مقاله ما می باشد.

یکی از امتیازات این سبزی خرد کن دارا بودن بدنه استیل است، البته این سبزی خرد کن را به عنوان یک سبزی خردکن چند منظوره معرفی کرده اند بنابراین در کنار خرد کردن سبزی می تواند عملکرد های دیگری نیز داشته باشد. سبزی خردکن مذکور توانایی موتوری بالغ بر ۲۵۰ وات و برابر با ۰.۳۳ اسب بخار را دارا می باشد. در نظر داشته باشید که این قلب تپنده در سبزی خرد کن خارجی می‌ باشد بنابراین برخلاف مابقی سبزی خردکن ها از موتور، موتوژن تبریز در آنها بهره گیری نشده است.

خصوصیات سبزی خرد کن سبز ایران:

سبزی خردکن سبز یران مدل ۴۰۵ مهتاب دارای مخزن استیل ضد زنگ می باشد، این ویژگی مطمئناً در کنار استحکام می توان با آسودگی خاطر انواع خوراکی ها و سبزیجات را در آن خرد کرد و به هیچ عنوان نگران مسائل بهداشتی نبود. خرید سبزی خرد کن سطلی را از سایت با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سبزی خردکن داشتن ضمانت نامه ۱۲ ماه می باشد، البته به دلیل تولید داخلی قیمت بسیار نازل و پایینی دارد.

سبزی خردکن ۳ کیلویی سبزیران مدل ۴۰۵ مهتاب بسیار محبوب و پرفروش می باشد در نظر داشته باشید که این سبزی خرد کن همانطور که به آن اشاره شد چند کاره می باشد و این یک ویژگی برای این دستگاه نسبت به همتاهای خود می باشد.

سایت تجهیزات سبزی خرد کن ۳ کیلویی سبز ایران مدل ۴۰۵ مهتاب را با قیمت بسیار مناسب و تقریباً می توان گفت قیمت کارخانه ای به خریداران عرضه می کند، در سایت تجهیزات این دستگاه با ضمانتنامه معتبر ارائه می شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()