دستگاه خمیر گیر وسیله ای است که از آن برای خمیرگیری استفاده می کنند. در زمان‌ های گذشته دستگاه خمیر گیر وجود نداشت و متصدیان نانوایی ها به اجبار به روش سنتی یا همان دستی خمیر را آماده می‌ کردند. بدیهی است که روش سنتی بسیار زمان بر و وقت گیر بود اما برای آن دوره کاملاً مفید و کارآمد واقع می شد، البته در نظر داشته باشید که در این روش به هیچ عنوان مسائل بهداشتی را نمی توانستند رعایت کنند زیرا ارتباط مستقیمی بین دست و خمیر به صورت دائم وجود داشت. رفته رفته با افزایش جمعیت و نیاز جامعه به مراکز پخت نان، تکنولوژی برای این موضوع دستگاهی را اختراع کرد. این دستگاه خمیر گیر با روشی بسیار عالی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خمیر را آماده پخت می کرد، البته در نظر داشته باشید که امروزه با تنوعات شغلی که به وجود آمده است این دستگاه خمیر گیر صرفاً در مکان های پخت نان مانند نانوایی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه در مراکز دیگری مانند شیرینی فروشی ها، هتل ها، رستوران ها، پیتزا فروشی ها و دیگر مراکزی که به پخت نان و یا محصولاتی که با آرد سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. مطمئناً بازدهی بالا دستگاه خمیر گیر بسیار زیاد است بنابراین ارائه خدمات به مشتری ها در مراکز ذکر شده سرعت بیشتری به خود می گیرد. امروزه این دستگاه ها در مدل ها، شکل ها و ظرفیت های گوناگون توسط کمپانی های متعددی ساخته می شوند و خریداران بسته به نیاز و مصارف خود یکی از این مدلها را خریداری می کنند و در مکان های مورد نظرشان از آنها استفاده می کنند. در خصوص رعایت مسائل بهداشتی در این دستگاه‌ ها باید گفت که امروزه دستگاه ها دارای جنسی استیل یا آلومینیوم می باشند. که کاملا با مسائل بهداشتی همسو هستند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم یکی از مدل های دستگاه خمیر گیر را به شما معرفی کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه تجهیزات - ظرفیت دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی صنعت کار تهران:

دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی صنعت کار تهران ظرفیت معادل ۱۸۰ کیلوگرم دارد. این ظرفیت بالا کاربری این دستگاه خمیر گیر را بسیار گسترده می کند و در اماکنی مانند نانوایی های سنتی، نانوایی های پخت نان فانتزی و همچنین کارخانه های تولید کلوچه و کیک بسیار پر کاربرد می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار دیگ دستگاه خمیر گیر ۱۸۰ کیلویی صنعت کار تهران:

خرید خمیر گیر صنعت کار تهران کاملاً برای کسب و کارهایی که دارای حجم گسترده‌ای از تولید می‌باشند مناسب است. دیگی که کمپانی صنعت کار تهران برای این دستگاه در نظر گرفته است از جنس استیل می باشد، همچنین بدنه این دستگاه را از فولاد ساخته اند. در خصوص رنگ این دستگاه باید گفت که دارای رنگ کوره ای ۲۴۰ درجه می باشد، این رنگ کاملا ضد خش است و به هیچ عنوان در اثر عوامل محیطی مانند رطوبت یا شسته شدن به وسیله آب دچار آسیب و خوردگی نخواهد شد. استیلی که در این دیگ به کار رفته است از نوع استیل ۳۰۴ نگیر می باشد، در واقع پسوند نگیر در این نوع استیل به این مفهوم است که هیچیز به این استیل نمی چسبد و دیگ مانند یک ظرف تفلون نسبت به خمیر عمل می کند. این استیل در صنایع خوراکی یکی از بهترین نوع آلیاژ ها می باشد زیرا به سادگی همسو با پروتکل های بهداشتی است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()