فروش انواع دستگاه روغن گیری در سایت تجهیزات:

دستگاه روغن گیری امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد خصوصاً در مشاغلی که روغن کشی از انواع دانه های گیاهی را انجام می دهند.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از دستگاه روغن گیری بسیار محبوب صحبت کنیم.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و سایر ویژگی های دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10:

این دستگاه دارای یک مخزن درب دار می باشد، محل استقرار این مخزن دقیقاً در بالای دستگاه روغن گیر می باشد. در خصوص ساختار جلوی این دستگاه باید گفت که دارای دو شیر مجزا می باشد. یکی از این شیر ها در جهت خروج تفاله ها مورد استفاده قرار می گیرد و شیر اصلی که در قسمت زیر دستگاه قرار دارد برای خارج کردن روغن می باشد.

مخزن ورودی این دستگاه ظرفیت بسیار زیادی دارد در واقع ظرفیت آن ۸ الی ۱۰ کیلوگرم دانه روغنی می باشد و به سادگی می تواند روغن این حجم از دانه را روغن کشی کند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات و کاربرد دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10:

این دستگاه قادر است روغن تمامی دانه های روغنی را بگیرد. دانه های روغنی که این دستگاه قادر به روغن‌ کشی آنها می باشد عبارت است از:

دانه روغنی کلزا

دانه روغنی کنجد

دانه روغنی رازیانه

دانه روغنی بادام

دانه روغنی شاهدانه

روغنی گردو و غیره.

خرید دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10 از مرکز خرید تجهیزات:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی این است که طوری ساخته شده است که بتواند به صورت مداوم به کار خود ادامه دهد. در واقع روند کاری ۲۴ ساعت دارد و در طی این ساعات بدون استراحت می تواند کار کند و کوچکترین آسیبی به آن نرسد.

مطمئناً این امتیاز به واسطه قلب تپنده با کیفیت این دستگاه می باشد، توجه داشته باشید که این موتور در واقع قسمت اعظم قیمت دستگاه را به خود اختصاص می‌دهد. توان این موتور تعبیه شده در دستگاه حدود ۱۸۰۰ وات می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات؛ فروش دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10:

همانطور که در بالا اشاره کردیم از دستگاه روغن گیری ای جی به استثنای روغن کشی از دانه ها می توان برای روغن کشی گیاهان نیز از آن استفاده کرد. در واقع این کارایی بالا به دلیل مکانیزم عملکردی دستگاه می باشد، این دستگاه دارای مکانیزم عملکردی فشاری است. در نظر داشته باشید که این دستگاه با روش پرس سرد اقدام به روغن کشی می کند.

دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10 و ارائه آن توسط تجهیزات:

مطمئناً یکی از اصلی‌ ترین پارامتر های مهم درخصوص درجه کیفی یک دستگاه روغن گیری سایز و وزن آن می باشد، در خصوص این موضوع باید گفت که این دستگاه دارای سایزی در حدود ۵۰×۲۸×۴۸ سانتیمتر می باشد، همچنین وزن آن تقریباً ۱۸ کیلو گرم است. خرید دستگاه روغن گیری رومیزی را از سایت با نازل ترین قیمت انجام دهید. 

دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10 و معرفی مرکز خرید اینترنتی تجهیزات:

به عنوان مطب آخر باید گفت این دستگاه برای پوزیشن رومیزی طراحی شده است بنابراین در ساختار خود دارای چرخ نمی باشد و برای جابجا کردن آن می بایست کل دستگاه را از زمین بلند کرد، البته در نظر داشته باشید با وزن ۱۸ کیلوگرمی این دستگاه جابجا کردن آن بسیار راحت است و برای این موضوع کاربر متحمل سختی نخواهد بود.

خریداران عزیز می توانند این محصول بی نظیر را در سایت اینترنتی تجهیزات خریداری کنند، توجه داشته باشید که قیمت در این سایت بسیار مناسب می باشد و تقریبا در هیچ کجا نمی توان قیمت های فروشگاه اینترنتی تجهیزات را مشاهده کرد. قیمت دستگاه روغن گیری تمام استیل ای جی مدل Ag10 در سایت تجهیزات در حدود ۲۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان می باشد و این قیمت نسبت به دستگاه های اینچنینی بسیار نازل و ارزان است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()