معرفی یکی از انواع دستگاه آسیاب در فروشگاه تجهیزات:

دستگاه آسیاب وسیله ای است که برای آسیاب کردن و پودر کردن مواد گوناگون مثل دانه های گیاهی، زردچوبه، سنگ نمک و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. از این دستگاه می توان در کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده کرد.

مطمئناً امر آسیاب کردند به روش سنتی نه تنها زمان‌بر است بلکه نمی‌توان کیفیت مواد مختلف را در هنگام آسیاب حفظ کرد. البته در نظر داشته باشید که آسیاب به روش سنتی محدودیت های زیادی دارد، مثلاً تمامی مواد گیاهی و سنگی مانند سنگ نمک را نمی توان به روش سنتی آسیاب کرد و فقط برخی از مواد را می توان با استفاده از این روش آسیاب نمود.

در ادامه یکی از  دستگاه آسیاب بسیار عالی و با کیفیت را معرفی می کنیم.

فروشگاه تجهیزات و فروش دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی:

دستگاه آسیاب ال جی مدل ۵۰۰ گرمی دستگاهی بسیار توانمند و پرقدرت می باشد. این دستگاه قادر است مواد مختلف در ظرفیت نیم کیلو را در مدت زمان کوتاه یک دقیقه به پودر تبدیل کند. به همین جهت این آسیاب بازدهی و کارآمدی بسیار خوبی دارد.

معرفی دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی توسط تجهیزات:

این دستگاه قادر است مواد گوناگونی را آسیاب کند، در واقع با این دستگاه می توان مواد سفت و مواد نرم را آسیاب کرد. موادی را که میتوان با این دستگاه آسیاب کرد عبارت است از:

سنگ نمک

دانه های مختلف گیاهی

فلفل

زردچوبه

ادویه ها.

البته این دستگاه قادر است بسیاری از موارد دیگر را نیز به پودر تبدیل کند.

مرکز تجهیزات و خرید دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی:

این دستگاه دارای یک تیغه استیل و بسیار تیز می باشد. این تیغه دستگاه را قادر می سازد که پودر کردن مواد گوناگون را به سادگی و در زمان بسیار کوتاهی انجام دهد.

از دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی میتوان در مکانهایی مانند عطاری، مراکز تولید داروهای گیاهی و هر مکان دیگری که به پودر کردن ادویه جات نیاز دارند استفاده کرد.

تجهیزات و وژگی های دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی:

پوزیشن این آسیاب رومیزی می باشد و تمامی قطعات و بدنه آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. همانطور که میدانید آلیاژ استیل در ارتباط داشتن با مواد غذایی کوچک‌ ترین مشکل بهداشتی ندارد، بنابراین این دستگاه به لحاظ استاندارد های بهداشت در جایگاه خوبی قرار دارد و خرید دستگاه آسیاب رومیزی از فروشگاه تجهیزات مطمئن می باشد. البته در نظر داشته باشید که این آلیاژ بسیار بادوام و و محکم نیز می باشد.

تجهیزات و دیگر ویژگی های دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی:

یکی دیگر از ویژگی‌ های قابل تامل این دستگاه داشتن پیچ یا همان قفل تنظیم می باشد. البته درپوش این دستگاه نیز بسیار محکم بسته می شود و این ویژگی برای این دستگاه کاملاً ضروری است.

در واقع این دستگاه آسیاب الاکلنگی می‌باشد و همین موضوع باعث شده است که به صورت ناگهانی در پوش آن باز نشود.

قیمت دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی در تجهیزات:

در نظر داشته باشید که قیمت تجهیزات و وسایل مختلف نسبت به آپشن ها و امتیازات دستگاه تعیین می شود، در پیرو همین موضوع دستگاه آسیاب ای جی ۵۰۰ گرمی مجهز به تایمر می باشد. بنابراین به سادگی کاربر قادر است دستگاه را روی مدت زمان دلخواه تنظیم کند و پس از پودر کردن مواد گوناگون به صورت اتوماتیک خاموش شود. این ویژگی در عطاری ها بسیار مورد استفاده است.

ساختار دستگاه آسیاب ای جی مدل ۵۰۰ گرمی و فروش آن توسط تجهیزات:

همانطور که گفته شد این دستگاه روی میز قرار می گیرد. هم چنین ساختار الاکلنگ مانند دارد بنابراین توسط کاربر می تواند چرخش ۱۸۰ درجه ای داشته باشد، در نتیجه پس از آسیاب کردن مواد به سادگی با باز کردن درپوش و چرخاندن آن تمامی مواد از درون مخزن تخلیه می شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()