معرفی قابلیت های دستگاه بارکد خوان ماجلان دیتالاجیک مدل ۳۴۵۰ در سایت تجهیزات:

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه بارکدخوان این است که به سادگی قادر است از روی لپ تاپ تبلت و گوشی همراه بارکد ها را شناسایی و آنها را اسکن کند. قابلیتی در دستگاه تعبیه شده است که با آن امتیاز دستگاه بارکد خوان قادر است در تمامی مراکز که نیاز به خواندن بارکد در آنها وجود دارد حتی از روی مانیتور نیز عملیات اسکن و خواندن بارکد را انجام دهد. عملکرد اسکن و شناسایی بارکد در این دستگاه به صورت تصویری و نوری می باشد، البته در نظر داشته باشید که این دستگاه به واسطه امتیازات خود قیمت قابل توجهی نیز دارد. در واقع قیمت آن در سایت اینترنتی تجهیزات چیزی در حدود ۶۴۱ هزار تومان می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه بارکد خوان سرعت در اسکن این دستگاه می باشد، در واقع بارکد خوان ماجلان دیتالاجیک قادر است ۳۹۰۰ بار اسکن در ثانیه انجام دهد، این رقم در واقع قدرت و توانایی دستگاه را به رخ می کشد. البته نباید از فاصله بی نظیر خواندن بارکد در این دستگاه صرف نظر کرد زیرا این دستگاه قادر است از فاصله ۴۰ سانتی متری بارکد ها را شناسایی و اسکن کند که این فاصله به جرات می توان گفت که یک رکورد می باشد.

سایت تجهیزات و فروش دستگاه بارکد خوان ماجلان دیتالاجیک مدل ۳۴۵۰:

در این بخش از مقاله می‌خواهیم در خصوص بارکد هایی که این دستگاه قادر به شناسایی و اسکن آنها است صحبت کنیم، این بارکدها عبارت است از:

بارکدهای تک بعدی

بارکدهای دو بعدی

بارکدهای QR

بارکد های پی دی اف

بارکدهای آزتک

بارکدهای دیتا ماتریکس.

با توانایی های مذکور این دستگاه در خواندن بارکد ها مطمئناً خریداران با خرید یک دستگاه در واقع چند دستگاه را خریداری کرده‌ اند، زیرا بی‌تردید این دستگاه می‌تواند کار چند بارکدخوان را انجام دهد.

معرفی ویژگی های دستگاه بارکد خوان ماجلان دیتالاجیک مدل ۳۴۵۰ در تجهیزات:

در خصوص رنگ این دستگاه باید گفت که دارای یک رنگ بسیار زیبای خاکستری می باشد.

سایز این دستگاه بارکد خوان در حدود ۹.۴×۱۳.۷×۱۵.۲ سانتیمتر است و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. بنابراین در هنگام قرار گرفتن روی میز جلوه بسیار زیبایی به فضای میز خواهد داد.

این دستگاه نیز مانند مدل های دیگر بارکد خوان دیتالاجیک از درگاه های سریال و usb بهره‌ مند است، بنابراین کاربران می‌توانند دستگاه را به چاپگر نیز وصل کنند. این قابلیت باعث می شود که که کاربر بتواند نتایج اسکن محصولات مختلف را به صورت نسخه چاپی دریافت کند. از دیگر امتیازات این دستگاه این است که با استفاده از درگاه های مختلف آن می توان تمامی اطلاعات اسکن شده را به کامپیوتر یا رایانه شخصی انتقال داد و در این مکان ها آن ها را ذخیره کرد.

سایت تجهیزات - دستگاه بارکد خوان ماجلان دیتالاجیک مدل ۳۴۵۰:

در خصوص وزن این دستگاه بارکد خوان باید بگویم که دارای وزنی معادل ۶۰۰ گرم است و همچنین دستگاه به یک منبع تغذیه ۱۲ ولتی احتیاج دارد، این منبع تغذیه توسط یک آداپتور از برق شهری تامین می شود.

سایت تجهیزات عرضه کننده دستگاه بارکد خوان ماجلان دیتالاجیک مدل ۳۴۵۰:

سایت اینترنتی تجهیزات دارای انواع دستگاه های بارکد خوان می باشد تمامی اجناس این فروشگاه تماماً تضمین اصالت کالا دارند، بنابراین خریداران برای خرید محصول مورد نظر خود مانند خرید بارکدخوان فروشگاهی از این مرکز کوچکترین نگرانی نداشته باشند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()