ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های مدیا است که به عنوان پخش کنندۀ تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. ویدئو پروژکتور وای فای دار از جمله نسخه های جدید این محصول به شمار می رود و به امکانات پیشرفته ای مجهز است که در ادامۀ متن به ویژگی های مهم آن خواهیم پرداخت. استقبال فراوانی از فروش  ویدئو پروژکتور وای فای دار می شود چون این دستگاه، امکان اتصال بدون کابل دستگاه را با دیگر دستگاه های منبع دیجیتالی فراهم می کند.

فروشگاه نیزار کالا از جمله مراکز پیشگام در صنعت تولید و عرضۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نمود و توانسته با گذشت زمان، در سراسر کشور، محصولات فروشگاه را عرضه نماید.

قابلیت های ویدئو پروژکتور وای فای دار

مهمترین قابلیتی که می توان برای دستگاه های ویدئو پروژکتور مشخص نمود، ارتباط بدون کابل و از طریق امواج WIFI اشاره نمود. امواج وای فای، ارتباط چندین دستگاه دیجیتالی را که به این امکان دسترسی دارد، فراهم می سازد.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار، ابعاد و وزن دستگاه، نحوۀ اتصال، نوع لنز، داشتن قابلیت زوم، نوع لامپ، طول عمر لامپ و لنز، میزان شدت روشنایی، نوع سیستم عامل و رابط کاربری، مشخصات فنی تصویری و ... باید در نظر گرفته شوند.

دستگاه های ویدئو پروژکتور وای فای دار اندرویدی دارای قابلیت پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری و همچنین داکیومنت می باشد. متناسب با مساحت اتاق، باید مدل ویدئو پروژکتور وای فای دار را انتخاب نمائید که صفحۀ نمایشگر آن قابلیت پشتیبانی در محیط را داشته باشد. بزرگ تر بودن و یا کوچک بودن صفحه نمایشگر نسبت به محیط، ممکن است برای بیننده قابل قبول نباشد.

قیمت خرید مینی ویدئو پروژکتور در نوع وای فای دار نسبت به نسخه های معمولی آن بیشتر است ولی به دلیل قابلیتی که از آن برخوردار است، امکان استفاده از آن برای افراد سهل بوده و صرف نظر از قیمت، گزینۀ مناسبی برای ایجاد سینمای خانگی می باشد.  

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()