فروش دستگاه ترازو گرمی در سایت تجهیزات :

امروزه استفاده از  ترازو گرمی  در بسیاری از مشاغل کاملاً اجتناب ناپذیر است، بنابراین خریداران به دنبال مدل های جدید با قابلیت های متنوع این ابزار مفید هستند. چنانچه میخواهید در یک فروشگاه تنوع گسترده‌ ای از ترازو ها را ببینید پیشنهاد می کنیم که از سایت فروشگاه تجهیزات در جهت این موضوع دیدن کنید. در نظر داشته باشید که امروزه تنوع این ترازوها بی نهایت زیاد شده‌ اند و عموماً در مشاغل مختلف از آنها استفاده می شود، مدل های مختلف ترازو عبارت است از:

ترازوهای فروشگاهی

ترازوهای باشگاهی

ترازوهای خانگی

ترازوهای گرمی

ترازوهای صنعتی.

این نمونه هایی که عنوان شد در واقع گروه اصلی ترازو ها می باشند، لازم به ذکر است که این گروه ها هر کدام دارای چندین و چند زیر مجموعه می باشند. بنابراین گستردگی تولیدات ترازو امروزه بی‌حد و حصر شده است.

بنابراین بسیاری از خریداران برای دستیابی به یک مدل مطلوب دچار سردرگمی شده اند و قادر نیستند در میان این همه تنوع محصولی ترازو، یکی از آنها را انتخاب کنند. توصیه ما به شما خریداران این است که از فروشگاه اینترنتی تجهیزات دیدن کنید، در فروشگاه تجهیزات متخصصان و مشاورانی وجود دارند که می توانند شما را در امر خرید و انتخاب ترازو های مختلف خصوصاً ترازو گرمی راهنمایی کنند، البته در نظر داشته باشید که سایت فروشگاهی تجهیزات فضای بسیار ساده و حرفه ای دارد و شما می توانید به راحتی نمونه های مختلف ترازو را در این سایت با جزئیات مشاهده کنید و هر کدام را که مایل هستید با نمونه دیگر مقایسه کنید. بی تردید پس از قیاس های متعدد به سادگی شما میتوانید یک نمونه را برای خود برگزینید. در ادامه این مقاله می خواهیم یکی از از نمونه های ترازو گرمی را معرفی کنیم.

فروشگاه تجهیزات - ترازو گرمی دیجیتال and مدل EK6100l:

کمپانی and بی شک یکی از مطرح ترین کمپانی های سازنده ترازو در دنیا می باشد. گستردگی در تنوع محصولات این کمپانی همچنین کیفیت و مرغوبیت کالا های تولیدی آن مزید بر علت شده است تا نام کمپانی and برای تمامی جهان شناخته شده باشد. این کمپانی در بین برترین کمپانی های تجاری در صنعت ساخت ترازو به حساب می آید.

فروشگاه تجهیزات ظرفیت و حساسیت ترازو گرمی دیجیتال and مدل EK6100l:

در نظر داشته باشید EK-i در میانه تولیدات این کمپانی از انواع گسترده‌ای برخوردار می باشد، در خصوص مدل مذکور یعنی ترازو گرمی دیجیتال and مدل EK6100l یکی از انواع این مدل می باشد، این ترازو قادر است اجسامی که وزنی معادل ۶ کیلوگرم را دارا هستند به سادگی وزن کند، بنابراین ظرفیت نهایی توزین در این ترازو ۶ کیلوگرم می باشد. توجه داشته باشید که از این میزان بالاتر نباید به ترازو فشار آید، زیرا منجر به خرابی و صدمه به تجهیزات حساس داخلی آن خواهد شد. در خصوص حساسیت این مدل ترازوی and باید گفت که حساسیت آن ۰.۱ گرم میباشد. فروش ترازو از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات - کالیبراسیون ترازو گرمی دیجیتال and مدل EK6100l:

کالیبراسیون در ترازو گرمی and به صورت خارجی انجام می‌گیرد، البته برای انجام این کار کاربر باید به صورت دستی آن را اعمال نماید در نظر داشته باشید که یکی از بزرگترین عیوب ترازو هایی که به صورت دستی کالیبره می شوند این است که به مجرد جابجا کردن ترازو کالیبراسیون آن به هم میخورد و ترازو به صورت اتوماتیک نمی تواند آن را انجام دهد بنابراین باید کاربر پس از جابجایی کالیبراسیون را به صورت دستی اعمال نماید. مطمئناً کالیبراسیون در توزین دقیق ترازو نقش اصلی را ایفا می کند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()