فروشگاه تجهیزات - مدل فروشگاهی ترازو

این دستگاه در مدل فروشگاهی شامل علمک دار و بدون علمک میباشد.

مدل علمک دار با توانایی چاپ داخلی

این دستگاه جزو ترازو های پرینتردار علمک دار و بدون علامت می باشد و از امتیاز چاپگر داخلی برخوردار است.

مدل بدون علمک با توانایی چاپ بارکد

در این مدل، دستگاه قادر است به واسطه چاپگر خود بارکد تولید کند. نکته حائز اهمیت در خصوص این موضوع این است که این بارکد ها واقعی می باشند همچنین می‌توان این مدل را به دستگاه پوز فروشگاه و بارکد خوان وصل کرد، با این توضیحات به سادگی می‌توان دریافت که امروزه از این دستگاه در مصارف گوناگون استفاده می‌شود و دارای محبوبیت و فروش بسیار زیادی است، زیرا به تنهایی قادر است کار چند پرسنل را همزمان انجام دهد. مطمئنا این دستگاه فروشگاهی به سادگی قادر می باشد اطلاعات را بازیابی کند. همچنین انبارداری و حسابداری را به شکلی کاملاً دقیقی انجام دهد. البته در شرایطی که با سیستم های دیگر بتوان آن را تلفیق کرد.

فروشگاه تجهیزات - ترازوی فروشگاهی با توانایی چاپ لیبل:

این مدل توانایی چاپ لیبل را دارا می باشد، البته به استثنای این امتیاز این مدل قادر است امر محاسبه و توزیع این کالاها را نیز انجام دهد. همچنین می تواند لیبل دار کردن محصولات و بسته بندی آنها را نیز به صورت ویژه بر عهده بگیرد. این مدل یکی از محبوب ترین مدل های داخل بازار است و در بیشتر مکان ها از آن استفاده می شود. مشاغلی که از این مدل استفاده می کنند عبارت است از:

فروشگاه های آجیل فروشی

میوه فروشی های بزرگ

هایپر مارکت ها

کارخانه های بسته بندی.

این دستگاه قادر است اطلاعات وزنی را ثبت کند همچنین قیمت کل و قیمت جزء را به صورت برچسب کاغذی روی اجناس مختلف درج کند، حتی می تواند این اطلاعات را روی کاغذ پشت چسب دار که به آنها لیبل می‌گویند نیز چاپ کند. مطمئناً این فرآیند بسیار شیک و تمیز انجام و تحویل مشتری داده میشود.

فروشگاه تجهیزات - ترازوی فروشگاهی با توانایی وزن کردن همزمان:

این مدل فروشگاهی به ترازوی کامپیوتری یا پوز اسکیل نیز معروف می باشد، در واقع این مدل قادر است با سیستم کامپیوتری که دارد به صورت همزمان عملیات های زیر را انجام دهد:

توزیع این محصولات و کالاهای

محاسبه قیمتی کالاهای مختلف

انجام امور کامل صندوق فروشگاهی.

این دستگاه از یک نمایشگر ۱۰ اینچی بهره مند است، البته این مدل یک نمایشگاه دوم نیز دارد که این نمایشگر ۱۴ اینچی می باشد و کاملاً تاچ است. این نمایشگر برای رصد مشتری مورد استفاده قرار می گیرد، مطمئناً قابلیت‌های این دستگاه باعث توجه کاربران شده است. البته نباید از طراحی بسیار شیک و مدرن آن چشم پوشی کرد.

در نظر داشته باشید که قیمت فروش ترازوی فروشگاهی  چندین برابر از نمونه های دیگر بالاتر می باشد اما در نظر داشته باشید که عمل کرد آن به سادگی می‌تواند هزینه پرداختی را در کوتاهترین زمان جبران کند.

فروشگاه تجهیزات - خرید غیر حضوری ترازو:

یکی از مسائل مهم امروزی که در بسیاری از جوامع ها خصوصاً کشور ما وجود دارد تجهیزات فیک و غیر اصلی میباشد، به طوری که خریداران به هیچ عنوان نمی توانند از اصالت کالای مورد نظر خود مطمئن باشند. برای اطمینان از یک خرید با کیفیت همراه با قیمت مناسب باید فروشگاه معتبری را برای خرید انتخاب کرد، توصیه ما به شما فروشگاه معتبر تجهیزات می باشد. این فروشگاه چندین سال است که در این عرصه خدمت رسانی می کند و برای اکثر مردم کاملاً شناخته شده است، در نظر داشته باشید که تمامی اجناس این فروشگاه تماماً اورجینال و دارای اصالت کالا می باشند. همچنین در هنگام خرید، گارانتی محصول توسط این فروشگاه به خریداران ارائه خواهد شد بنابراین شما می توانید از خرید خود مطمئن باشید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()