فروش پول شمار پارا NC-297 در سایت تجهیزات:

در خصوص پول شمار پارا مدل Nc-297 می‌توان گفت که محصول کشور ایران می باشد، جنس پول شمار از یک نوع پلاستیک بسیار مقاوم تولید می شود.

پول شمار پارا مدل Nc-297 از قلب تپنده ژاپنی برخوردار است، بنابراین موتوری با کیفیت و قوی را دارا می باشد.

به لحاظ طراحی مقداری با مدل nc-407 متفاوت است.

شمارش پول پارا مدل Nc-297 به راحتی قادر است پول های کهنه، نصفه و تا خورده را شناسایی کند. یک صفحه کلید تخت برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که عمر مفید استفاده از آن ۵ میلیون بار ضربه می باشد، البته از طرف کمپانی سازنده این میزان ضمانت شده است. این نمونه از پولشمار همچنین توانایی متصل شدن به صفحه نمایش جانبی را دارا می باشد، البته در پول شمار پارا مدل Nc-297 یک صفحه نمایش قابل حرکت در نظر گرفته شده است که مشتری می تواند به صورت جداگانه به آن نگاه کند. این دستگاه به سیستم اتوماتیک سنجش موتورها و سنسور ها تجهیز شده است.

شمارنده پول پارا مدل Nc-297 دقتی بی نظیر در شمارش اسکناس ها دارد.

توانایی های پول شمار NC-297:

پول شمار پارا مدل Nc-297 توانایی های نرم افزاری زیادی دارد که این توانایی ها را مدیون میکروکنترل برنامه ریزی شده در آن می باشد. این دستگاه توانایی شمارش آزاد در حدود ۱۰۰ برگ را دارا می باشد.

کاربر می تواند به وسیله یک دستگیره که در بالای اسکناس شمار پارا مدل Nc-297 تعبیه شده است به راحتی آن را جابجا کند. این دستگاه با سه سرعت متفاوت اسکناس ها را می شمارد، این سه سرعت عبارت است از

۱۳۵

۹۰۰

۱۸۰۰.

پول شمار پارا مدل Nc-297 از سنسور نوری بهره گرفته است و مکانیسم عملکردی این دستگاه به صورت غلطکی می باشد.

شما می توانید پول شمار پارا مدل Nc-297 را در سایت تجهیزات خریداری کنید، در سایت تجهیزات به استثنای این دستگاه تمامی مدل های پول شما نیز وجود دارد.

فروش پول شمار رومیزی سی تک در سایت تجهیزات:

در خصوص توضیح دستگاه پول شمار لازم نمی‌باشد که عملکرد این دستگاه را توضیح دهیم زیرا کاملاً افراد مختلف با روند کاری این دستگاه آشنا هستند. یکی از مدل های مختلف این دستگاه، دستگاه پول شمار رومیزی سی تک مدل fc-2 می باشد.

در واقع دستگاه شمارش پول رومیزی سی تک مدل fc-2 محصول کمپانی کره است و مونتاژ آن در کمپانی آساره سی تک انجام می شود. سرعت شمارش پول در این دستگاه معمولی می‌باشد و قادر است با سه حالت سرعت تنظیم شود و به کار خود ادامه دهد. این دستگاه می تواند در دقیقه در سه حالت سرعتی، ۱۵۰، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ برگ شمارش کند.

شمارش پول رومیزی سی تک مدل fc-2 یک قابلیت بسیار خوب دارد و این قابلیت این است که قادر به شمارش پولهای کثیف نیز می باشد. مخزنی که برای ورودی اسکناس در این پول شمار تعبیه شده است میتواند ۳۰۰ برگ اسکناس را به راحتی در خود جا دهد، البته این مقدار برای مخزن داخلی این پولشمار می باشد و مخزن خارجیان دارای ۲۰۰ بر گنجایش می باشد.

خصوصیات پول شمار رومیزی سی تک:

پول شمار رومیزی سی تک مدل fc-2 توانایی شمارش انتخابی یا آزاد را دارا است، این توانایی از یک تا ۹۹۹ می‌باشد. وزن این دستگاه چیزی در حدود ۶۶ کیلوگرم می باشد و دارای دو صفحه نمایش ال ای دی است. در واقع این دستگاه می‌تواند یک نمایشگر دوم داشته باشد اما به صورت پیش فرض برای این دستگاه پول شمار یک نمایشگر در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از امتیازات پول شمار رومیزی سی تک مدل fc-2 دارا بودن سیستم خودکار عیب یابی می باشد، همچنین می تواند تمامی شماره ها را جمع کند.

سایت تجهیزات دستگاه رومیزی سی تک مدل fc-2 را در لیست  فروش صندوق پول و پول شمار قرار داده است و شما می توانید در تجهیزات این دستگاه را را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()