فروش صندوق پول برقی بابامکس به صورت اینترنتی توسط تجهیزات:

صندوق پول برقی بایامکس مدل فیلیپ تاپ تولید شده توسط کمپانی ترناسیستم می باشد و ساخت آن در داخل انجام می شود. ساختار این صندوق پول از آلیاژ فولاد ضد زنگ بهره برده است و مطمئناً بسیار مقاوم و محکم می باشد. خاصیت این فولاد ضد زنگ باعث می شود این دستگاه از گزند اجسام فیزیکی و یا شرایط متفاوت محیطی مانند زنگ زدگی و پوسیدگی در امان باشد.

صندوق پول برقی بایامکس مدل فیلیپ تاپ دارای ۵ خانه برای جا دادن اسکناس می باشد، البته برای قرار دادن سکه این دستگاه ۸ خانه دیگر نیز دارد. کشوهایی که برای اسکناس در نظر گرفته شده اند به صورت ردیفی و پشت هم قرار دارند و کشوهای مخصوص سکه به شکل عمودی چین شده اند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد صندوق پول برقی بایامکس مدل فیلیپ تاپ این است که به کاربر امکان جابه جا کردن خانه های مربوط به سکه و اسکناس را می دهد. مطمئناً این ویژگی در سرعت سرویس دهی به مشتری بسیار حائز اهمیت است. ابعادی که این صندوق پول دارد در حدود ۱۰×۱۷×۴۶ سانتیمتر می باشد. توجه داشته باشید که سایز های اعلام شده به طول، عرض و عمق این دستگاه مربوط هستند.

مشخصات کلی صندوق پول بابامکس:

صندوق پول برقی بایامکس مدل فیلیپ تاپ دارای دو قفل جدا از هم می باشد، یکی از این قفل ها به جهت قفل کردن درب صندوق پول می باشد و قفل دیگر در داخل، بخش کشوی پول ها را قفل می کند. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این صندوق جدا کردن محفظه های سکه و اسکناس می باشد، در این صندوق اسکناس می توان این محفظه ها را کاملاً از صندوق خارج کرد.

سایت تجهیزات فروش صندوق پول بیکسلون و انواع صندوق های پول برقی و مکانیکی می باشد. فروشگاه اینترنتی تجهیزات به صورت ویژه فروش صندوق های پول برقی بایامکس مدل فیلیپ تاپ در لیست کار خود دارد.

عرضه اینترنتی صندوق پول در تجهیزات و کاربرد انواع صندوق:

صندوق پول یک دستگاه بسیار کارآمد برای مصارف فروشگاهی می باشد. صندوق پول عموماً دارای بدنه ای بسیار محکم و زیبا است و در بسیاری از آنها رنگ های استاتیک و الکترواستاتیک به کار رفته است بنابراین به هیچ عنوان خط و خش روی آن‌ها تاثیر نمی گذارد و همچنین در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.

عموماً صندوق پول ها دارای خانه هایی هستند که از آن‌ها برای جای دادن اسکناس و سکه استفاده می شود. البته برخی از کمپانی ها برای خدمات رسانی بیشتر به خریداران این کشوها را سفارشی هم تولید می کنند، یعنی به عبارتی خریدار می‌تواند تعداد محفظه های اسکناس و سکه را تعیین کند.

سایر اطلاعات در خصوص انواع صندوق پول:

در خصوص امنیت استفاده از صندوق پول می توان گفت که برخی از آنها دارای دو قفل مجزا هستند یکی از این قفل ها برای قفل کردن دستگاه استفاده می شود و قفل دیگر برای قفل کردن مخازن سکه و اسکناس مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین ضریب امنیتی این دستگاه بسیار عالی می باشد.

برخی از این دستگاه های کشوی پول دارای سیستم برقی می باشند و برخی دیگر با سیستم مکانیکی کار می کنند. پس در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و نسبت به نیاز خود یکی از مدلهای آن را انتخاب کنید.

برخی از صندوق پول ها قابلیت این را دارند که آنها را به فیش پرینتر متصل کرد، بی تردید میتوان کاربری آن ها ارتقاء داد.

یکی از سایت هایی که مدل‌های مختلف صندوق پول و کشوی پول را به صورت کلی جهت عرضه به خریداران در سایت خود قرار داده است، فروشگاه اینترنتی تجهیزات می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تجهیزات تمامی مدل های مختلف این دستگاه را با یک سرچ کوچک لیست بندی کنید و از میان آنها هر کدام را که مایل هستید خریداری کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()