فروش دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی در سایت تجهیزات:

دستگاه دوخت موضوعی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. در ابتدا می‌توان گفت که دستگاه دوخت در واقع یکی از پرکاربردترین دستگاههای ساخته شده برای واحد های مختلف فروش می باشد.

در خصوص این دستگاه می‌توان گفت که از تنوع قابل توجهی برخوردار است. یکی از مدل‌های این دستگاه، با برند سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی می باشد.

دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی دومین مدل ساخته شده توسط این کمپانی می باشد که به راحتی قادر است مدل های مختلف اجناس و اقلام ریز و درشت را در صنایع گوناگون و فروشگاه‌های معمولی بسته بندی کند.

دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی عملکردی حرارتی دارد و میتواند با برق شهری فرایند دوخت را انجام دهد، این دستگاه از یک المنت ۳۰ سانتی متری بهره برده است که به راحتی به این دستگاه اجازه می دهد بسته هایی را که طول آنها ۳۰ سانتیمتر است را بسته بندی کند.

مشخصات دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی:

دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی با تمامی پوشش ها مانند پلاستیک و سلفون سازگاری دارد. در این دستگاه یک پیچ برای تنظیم حرارت تعبیه شده است که کاربر می‌تواند توسط این پیچ دمای دوخت را متناسب با پوشش بسته بندی مدیریت کند.

در واقع کار با دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی به هیچ عنوان به تخصص یا آموزش خاصی نیاز ندارد و به آسانی کاربر می‌تواند کار را با آن فرا بگیرد، لازم به ذکر است که فرآیند بسته بندی با دستگاه دوخت سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی کاملاً به شکل دستی صورت می‌گیرد.

مکانهایی که میتوان از این دستگاه سپهر الکترونیک ۳۰ سانتی استفاده کرده عبارت است از:

مجموعه‌های صنعتی معمولی

فروشگاه‌های کوچک

مشاغل بومی و محلی.

همچنین می توان از این دستگاه برای بسته بندی مدل های مختلف اجناس مثل اسباب بازی، مجله، حبوبات، ادویه جات و کتاب استفاده کرد.

در سایت تجهیزات شما می‌توانید این دستگاه را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تجهیزات ارائه کننده انواع دستگاه های دوخت می باشد.

 خرید دستگاه دوخت سیار ۴۰ سانتی از فروشگاه تجهیزات:

در خصوص توضیح دستگاه دوخت و دوز می توان به نمونه بسیار قابل قبولی به نام دستگاه دوخت سیار ۴۰ سانتی اشاره کرد.

دستگاه دوخت سیار ۴۰ سانتی به آسانی می تواند تمامی اقلام ریز و درشت و مدلهای مختلف بسته بندی را بدوزد. مشاغل بسیار زیادی می توانند از وسیله دوخت سیار ۴۰ سانتی استفاده کنند، مشاغلی و مکانهایی مانند:

فروشگاهها

مجموعه های بسته بندی

انبارها.

امتیازات ویژه دستگاه دوخت سیار ۴۰ سانتی بسیار زیاد است اما می توان به نمونه هایی از راحتی در استفاده، سرعت و سبکی در کار اشاره کرد. در واقع قابلیتهای این دستگاه بسیار زیاد است اما این امتیازات خلاصه ای از قابلیت های آن بود.

در ساخت این دستگاه دو فک المنتی طبیعی شده است که به وسیله یک دسته دوتایی میتوان آنها را به هم چسباند و مدل های مختلف فویل آلومینیو و پوشش های بسته بندی ها را به هم دوخت. خرید دستگاه بسته بندی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

ویژگی های دستگاه دوخت ۴۰ سانتی سیار:

دستگاه دوخت سیار ۴۰ سانتی آنچنان با کیفیت فرایند دو را انجام می‌دهد که حتی افراد سختگیر را نیز به راحتی راضی می کند. برای راحتی و سهولت کار در این دستگاه یک پیچ به جهت مدیریت کردن حرارت تعبیه شده است و کاربر به آسانی می‌تواند با این پیچ حرارت مورد نیاز را تنظیم کند. دمایی که در المنت های دستگاه تولید می شود چیزی در حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد می باشد.

یکی دیگر از امتیازات این دستگاه جابجایی بسیار راحت آن می باشد، در واقع هیچ محدودیت حرکتی برای این دستگاه وجود ندارد البته اگر آن را به یک سیم سیار متصل کنید. مطمئناً شعاع عملکردی آن گسترده تر خواهد شد زیرا تنها محدودیت آن سیم دستگاه می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات انواع دستگاه دوخت را برای عرضه به مشتریان در سایت خود آماده فروش دارد. تمامی اجناس در سایت تجهیزات از برندهای اورجینال می باشند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()