ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از محبوب ترین وسایلی است که افراد زیادی خواستار تهیۀ این نوع وسیله در کنار دیگر تجهیزات دیجیتالی خود هستند. خرید ویدئو پروژکتور در ابتدا برای مؤسسات بزرگ همچون دانشگاه های بزرگ، سالن های همایش و ویدئو کنفرانس صورت می گرفت. نسخه های ابتدایی دستگاه  ویدئو پروژکتور دارای ابعاد بزرگ و وزن زیاد بود، علاوه بر آنکه قیمت زیادی نیز داشت و عموم افراد توان تهیۀ این محصول را نداشتند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، ابعاد و وزن دستگاه های پروژکتور کاهش یافته است و امکان خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل برای عموم افراد مهیا می باشد.

فروشگاه نیزار کالا جزء یکی از اولین مراکز سازندۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران محسوب می شود. طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند صنعت ساخت دستگاه های پروجکشن را متحول سازند.

تفاوت ویدئو پروژکتور با LCD

همانطور که می دانید کاربرد ویدئو پروژکتور به عنوان یک وسیلۀ دیجیتالی است که مجهز به صفحۀ نمایشگر بزرگ بوده و امکان پخش تصاویر بر روی پرده نمایشگر میسر است. تفاوت قابل توجه تلویزیون های LCD با ویدئو پروژکتور افزایش ابعاد صفحه نمایشگر و همچنین دارای قابلیت پرتابل بودن است و امکان استفاده از این محصول در مکان های مختلف وجود دارد.

کاربرد گستردۀ ویدئو پروژکتور وای فای دار را می توان در کارگاه های آموزشی، آموزشگاه ها، مدارس، محیط دانشگاهی، سالن های آمفی تئاتر، سالن های کنفرانس و ... مشاهده نمود. قابلیت های جدیدی به نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور افزوده اند که می توان به پورت USB،HDMI ، قابلیت WiFi، بلندگوی داخلی، دگاه های ارتباطی متفاوت، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی، کیستون و لنز شیفت، لنز و لامپ LED، ارتقاء کنتراست، قابلیت زوم و ... اشاره نمود.

جهت خرید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور مانند خرید مینی ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین پروژکتور مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()