ویدئو پروژکتور یکی از ابزار مهم و کاربردی است و مجموعه های متعددی مجهز به این دستگاه می باشند چون مجهز به امکانات پیشرفته ای هستند. مصارف عمدۀ دستگاه های ویدئو پروژکتور را می توان از گذشته های دور تا کنون در سالن های کنفرانس و همایش در سطح کشور مشاهده نمود چون با استفاده از این دستگاه، می توان داده های تصویری را در ابعاد بزرگ تر از صفحۀ تلویزیون به مخاطبان نشان داد. به همین علت همچنان بر ارتقاء فناوری دستگاه ویدئو پروژکتور افزوده و سطح کیفیت تصویر نسبت به نسخه های قدیمی افزایش پیدا کرده است.

مجموعۀ نیزار کالا به عنوان یکی از سازندگان بزرگ در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور فعالیت دارد و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند سطح کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشند. توسط این مجموعۀ معتبر، امکان خرید نسخه های پیشرفتۀ ویدئو پروژکتور اندرویدی برای عموم مشتریان در سراسر کشور مهیا می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب

دستگاه دیتا پروژکتور را می توان به دستگاه های منبع دیجیتالی متصل نمود. بدین وسیله بتوانند داده های صوتی و تصویری را بر روی صفحۀ نمایشگر به بیننده حاضر در صحنه نمایش دهند. ویدئو پروژکتور اندرویدی مجهز به درگاه های ارتباطی است که امکان اتصال آن به دستگاه های کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، پلی استیشن و ... وجود دارد.

بدین وسیله افرادی که نیازمند به خرید دستگاه های پروژکتور هستند، به راحتی می توانند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه های معتبر عرضۀ ویدئو پروژکتور تهیه نمایند. هنگام خرید ویدئو پروژکتور در نظر گرفتن نوع کاربری و اینکه مساحت محیط چقدر است، تأثیر مستقیم بر روی انتخاب ویدئو پروژکتور پرتابل خواهد داشت. 

اگر علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور قابل حمل مانند خرید ویدئو پروژکتور PS4 با امکانات پیشرفته هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()