ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه‌ هایی است که کاربرد گسترده ای را در بخش آموزشی و ارائه اطلاعات دارد. ویدئو پروژکتور ها می توانند با بزرگ نمایی تصاویر، آن را قابل مشاهده برای افراد به صورت گروهی نمایند و در انواع مختلف ویدئو پروژکتور اندرویدی ، مینی ویدئو پروژکتور ، ویدئو پروژکتور جیبی ،دیتا پروژکتور، ویدئو پروژکتور خانگی و غیره می باشند.

ویدئو پروژکتور ها دارای مشخصات فنی مختلفی هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه داشت. در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به رزولوشن تصویر ،کنتراست تصویر ،قیمت ، پورت ها ، عمر باتری و فاصله پرتاب تصویر و غیره توجه داشت. در صورتی که به ویژگی‌ های فنی ویدئو پروژکتور اندرویدی و سایر ویدئو پروژکتور ها در هنگام خرید توجه داشته باشید ، می توانید این وسیله را در نوع مناسبی انتخاب و خریداری نمایید.

ویدئو پروژکتور اندرویدی از محصولات جدیدی است که فروشگاه نیزار کالا برای شما در نظر گرفته شده است. این محصول با ویژگی های سیستم عامل اندروید، استفاده بسیار راحتی را برای کاربران فراهم می کند. فروشگاه نیزار کالا یکی از عرضه کنندگان انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی و در کشورمان است که عرضه مستقیم این محصولات را ارائه می کند. بنابراین شما با مراجعه به نیزار کالا می توانید خرید خود را به راحتی انجام دهید و از محصولات بی نظیر این مجموعه بر بهره مند شوید.

فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور اندرویدی

نیزار کالا فروش ویدئو پروژکتور جیبی و ویدئو پروژکتور اندرویدی و.... را به صورت مستقیم انجام داده و این مجموعه معتبر می‌تواند انواع مدل های جدید این دستگاه را به شما ارائه دهد. فروش محصولات به صورت اینترنتی نیز انجام می گیرد. از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا می توانید با قیمت ارزان تر از بازار، به صورت اینترنتی ویدئو پروژکتور اندرویدی نیزا کالا تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()