فروش ترازو در سایت تجهیزات فروش ترازوی لیبل زن دیبال مدل tower:

نمایشگر این ترازو از نوع ال سی دی می باشد و به صورت دو طرفه برای کاربر و مشتری ساخته شده است. وضوح و کیفیت این نمایشگر بسیار زیاد است و قادر است متن متحرک و لوگو را به نمایش درآورد. این ترازو در خصوص بحث فروش ترازو از محبوبیت و فروش گسترده ای برخوردار می باشد. در نظر داشته باشید که ترازوی لیبل زن دیبال همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد قادر است لیبل و فاکتور نیز چاپ کند، زیرا چاپگر داخلی در آن تعبیه شده است. توجه داشته باشید که این مدل ترازو قادر است بارکد نیز بر روی فاکتور ها درج کند در این صورت مشتری ها می‌توانند مشخصات و اطلاعات محصول خود را از طریق این بارکد ها استخراج کنند.

فروش ترازو در سایت تجهیزات - ویژگی ترازوی لیبل زن دیبال مدل tower:

در خصوص توانایی های نرم افزاری این ترازو باید گفت که دارای دامنه گسترده می باشد، بنابراین از کارکرد فوق العاده توانمندی برخوردار شده است.

همچنین این ترازو دارای ۱۴۰ حافظه مستقیم می باشد که از این حافظه ها برای ثبت کردن اسم محصول یا کالا و قیمت آنها استفاده می کند، در نظر داشته باشید که این ترازو ۹۹۹ حافظه غیر مستقیم نیز دارد و این حافظه ها بستری مناسب را برای کاربر به وجود می آورند تا بتواند تمامی مشخصات و اطلاعات کالاهای خود را ثبت کند.

فروش ترازو در سایت تجهیزات بهترین مدل ترازوی لیبل زن دیبال مدل tower:

چاپ بارکد واقعی با استفاده از این ترازو، به این مفهوم است که بارکد را می‌توان بر اساس اطلاعات و به صورت کد گذاری شده در رمزینه تولید کرد. این توانایی ترازو در خصوص انبار داری و مدیریت کردن کالا ها بسیار توانمند می تواند عمل کند، زیرا با تولید بارکد به سادگی می توان موجودی اقلام فروشگاه را گرفت. همچنین این ترازو قادر است محصولات و کالاهای مختلف را در فروشگاه ردیابی کند و این قابلیت را از طریق تولید بارکد انجام می دهد.

فروش ترازو در سایت تجهیزات بهترین خرید ترازوی لیبل زن دیبال مدل tower:

توانایی هایی که ترازوی لیبل زن دیبال دارد عبارت است از:

فروش به صورت وزنی

فروش به صورت تعدادی

فروش به صورت درصدی

آپشن پارسنگ

آپشن مرجوعی و غیره.

این ترازو بسیار ساده رمزگذاری خواهد شد بنابراین ضریب امنیتی آن بسیار بالا است و به هیچ عنوان امکان دسترسی افراد متفرقه به حافظه ترازو نمی باشد.

فروش ترازو در سایت تجهیزات بهترین مرکز فروش ترازوی لیبل زن دیبال مدل tower:

یکی دیگر از امکاناتی که در ترازو های مدرن و امروزی وجود دارد امکان اتصال به ابزار های متداول مانند گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر می باشد. در این خصوص این ترازو می تواند با استفاده از اینترنت ایجاد شبکه کند، همچنین می تواند به کامپیوتر متصل شود. سیستم وایرلس در این ترازو به صورت سفارشی و بنا به خواسته خریدار به آن افزوده می شود، بنابراین به سادگی می‌توان از طریق بی سیم و یا سیم به شبکه متصل شد. خرید ترازو آزمایشگاهی در سایت با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد.

فروش ترازو در سایت تجهیزات نحوه خرید ترازوی لیبل زن دیبال مدل tower:

در خصوص قسمت گزارش گیری ترازوی لیبل زن دیبال می‌توان گفت که این دستگاه بسیار کارآمد در این زمینه عمل می‌کند، قابلیت های آن در این زمینه عبارت است از:

گزارش فروش دوره ای

گزارش فروش به شکل جدا کردن هر صندوقدار

گزارش فروش به شکل جدا کردن هر کالا

گزارش صندوق پول

گزارش فروش بر حسب قیمت محصولات

گزارش فروش محصولات در ساعت مشخص

گزارش موجودی محصولات فروشگاه.

با توجه به امکانات و قابلیتهای ترازوی لیبل زن دیبال مدل تاور می توان گفت که این ترازو یکی از بهترین و کارآمدترین ترازو ها در خصوص امور فروشگاهی به حساب می آید و تمامی امکاناتی را دارا می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()