ویدئو پروژکتور جیبی از جمله پروژکتورهای جدید موجود در بازار به شمار می رود و افراد زیادی خواستار خرید این نوع پروژکتور می باشند. نسخه های جدید ویدئو پروژکتور جیبی مجهز به سیستم عامل اندروید هستند که امکان تنظیم منوهای برنامه را برای کاربرد تسهیل می نماید. این نوع پروژکتور به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک دارای قابلیت پرتابل است و به راحتی می توان آن را جابجا نمود. در دهۀ اخیر نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور عده ای مورد استقبال قرار گرفته است چون مجهز به آپشن های پیشرفته هستند.

نیزار کالا از بزرگ ترین مراکز سازندۀ دستگاه های پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته اند سطح کیفیت محصولات خود را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند. نسل جدید دستگاه های پروجکشن همچون ویدئو پروژکتور جیبی، پروژکتور وای فای دار و ... را با مشخصات فنی متفاوت تولید و در دسترس کاربران قرار دهند.

امکانات جدید ویدئو پروژکتور جیبی

اکثر مراکز آموزشی همچون مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های مختلف و ... مجهز به ویدئو پروژکتور هستند چون با استفاده از این تکنولوژی به سهولت می توانند داده های تصویری و داکیومنت را با استفاده از پردۀ نمایشگر پروژکتور با کیفیت بالا به مخاطبان نمایش داد. انتخاب مدل پروژکتور بستگی به نوع کاربردی که برای دستگاه در نظر گرفته اید و همچنین قیمت آن دارید.

ویدئو پروژکتور جیبی با عنوان پروژکتور پیکو نیز شناخته می شود و مجهز به تکنولوژی پیشرفته است و امکان بدون کابل با دستگاه های دیجیتالی را میسر می سازد. امروزه امکان اتصال نسل جدید دستگاه های پروژکتور از طریق پورت های HDMI، USB، SD Card و به صورت وایرلس (بدون کابل) با قابلیت امواج WiFi مهیا می باشد. در نظر گرفتن هر کدام از این موارد ضرورت دارد.

برای سفارش اینترنتی خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی با قابلیت های پیشرفته می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 590
نمایش همه
علاقه مندی ها ()