در گذشته از دستگاه پروژکتور به عنوان یک ابزار لوکس جهت پخش تصاویر مختلف استفاده می نمودند ولی پیشرفت فناوری موجب شد تا سطح تکنولوژی این دستگاه ها افزایش پیدا کند و سازندگان بتوانند ویدئو پروژکتور جیبی را با قابلیت های پیشرفته تولید و به بازار عرضه نمایند. با کاهش ابعاد و وزن دستگاه، بتوانند شرایط را برای جابجایی این دستگاه برای افراد مهیا سازند. کاربرد پروژکتور را می توان در مراکز پژوهشی، اتاق های کنفرانس، سازمان ها، مدارس، هتل ها، موزه و ... مشاهده نمود چون به واسطۀ آن چنین دستگاهی می توانند فایل های تصویری و متونی که با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری تهیه نموده اند در ابعاد بزرگ به بینندگان نشان دهند.

نیزار کالا از سازندگان بزرگ در زمینۀ دستگاه های پروژکتور فعالیت می کند. با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته اند محصولات با قابلیت های جدید تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. قابلیت اتصال بدون کابل، اتصال به شبکه، نمایش تصاویر 3D، افزایش رزولوشن تصاویر و کنتراست تصویر از جمله موارد مهمی هستند که دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی به آنها مجهز می باشند.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت اتصال به شبکه

همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، با افزودن قابلیت اتصال به شبکه برای ویدئو پروژکتور جیبی، به کاربر اجازه می دهد که بتواند به شبکۀ LAN متصل نموده و دستگاه های دیجیتالی منبع متعددی بتوانند در زمان لزوم داده های تصویری خود را بر روی پردۀ نمایشگر برای مخاطبان نمایش دهند.

قیمت ویدئو پروژکتور جیبی به قابلیت های دستگاه بستگی دارد و اینکه سطح کیفیت رزولوشن تصاویر به چه میزان می باشد. با در نظر گرفتن محیطی که قصد استفاده از پروژکتور جهت نمایش داده های تصویری دارید، می توانید مناسب ترین پروژکتور را با قیمت مناسب و قابلیت های پیشرفته تهیه نمائید.

با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، پس از رویت مشخصات فنی محصولات، راحت تر می توانید  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار مورد نظر را انجام دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 619
نمایش همه
علاقه مندی ها ()