در این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای مورد استفاده بشر صحبت کنیم، این ابزار باسکول نام دارد.

مطمئناً نیاز انسان به ابزاری برای وزن کردن اجسام مختلف امری گریز ناپذیر می باشد، این موضوع از دیرباز با انسان همراه بوده است. البته امروز این مقوله یک مبحث بسیار مهم می باشد، مثلاً عملیات توزین در کالاهای حساس و گران قیمت باید بسیار دقیق صورت گیرد بنابراین با تجهیزات قدیمی این امر غیر ممکن می باشد. برای نمونه می توان به طلافروشی ها اشاره کرد، مطمئناً ترازوهای دیجیتالی بسیار حساسی که بعضاً دقتی معادل ۰.۰۰۰۱ نیز دارا می باشند برای وزن کردن طلا باید مورد استفاده قرار گیرد و عملیات توزین با دقت بسیار بالا باید انجام شود، در غیر این صورت می تواند ضرر های سنگین برای افراد به دنبال داشته باشد.

البته این موضوع در خصوص مصارف باسکول به این حساسی نیست اما تکنولوژی و فناوری روز توانسته است این وسیله را بسیار با دقت و حساس تولید کند. عملیات توزین در باسکول دارای ظرفیت های گوناگونی است، در واقع باسکول ها میتوانند وزنی معادل ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم تا ده تن را محاسبه کنند. البته برخی از باسکول ها توانایی محاسبه تناژ بسیار بالاتر را نیز دارا می باشند.

در ادامه این مقاله قصد داریم یکی از باسکول های معروف شرکت پند را به شما معرفی کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه تجهیزات - باسکول پند ۱ تن ۹۲۰۰:

همانطور که در نام باسکول درج شده است توانایی توزین کالا در آن در حدود یک تن می باشد، نکته حائز اهمیت در خصوص این موضوع این است که توزین کالا در باسکول با دقتی در حدود ۲۰۰ گرم صورت می گیرد که این یک ویژگی بسیار منحصر به فرد می باشد. این باسکول از یک نمایشگر ال ای دی بهره گرفته است، مدل این نمایشگر led seven segment/6digit می باشد و یک نمایشگر قدرتمند است.

ابعادی که برای سینی توزین کالا در باسکول تولید کنندگان تعبیه کرده اند معادل ۱۰۰×۱۰۰ سانتی متر می باشد. نکته حائز اهمیت در خصوص صفحه باسکول، پوشش آن می باشد که با رنگ پادرکوت پوشش دهی شده است. این پوشش بسیار مقاوم می باشد و در برابر خط و خَش استحکام قابل توجهی دارد. بدنه باسکول نیز از همین پوشش قدرتمند پادرکوت بهره گیری کرده است، بنابراین به سادگی می‌تواند در برابر ضربه های فیزیکی احتمالی مقاومت داشته باشد.

 

فروشگاه تجهیزات - مشخصات باسکول پند ۱ تن ۹۲۰۰:

باسکول از یک باتری پشتیبان بسیار قوی بهره می برد، همچنین از شارژ داخلی آن می توان به مدت ۶ ساعت استفاده کرد. در کنار این امتیاز برای مصرف بهینه دستگاه شرکت تولید کننده برای روشن و خاموش کردن موقت آن یک دکمه تعبیه کرده است و کاربر می تواند به وسیله این دکمه به صورت موقت دستگاه را خاموش و روشن کند.

فناوری ساخت باسکول طوری است که دستگاه را قادر می سازد در محیط های مختلف و شرایط اقلیمی متفاوت مانند محیط های پر گرد و غبار و فضاهای مرطوب مقاومت چشم گیری داشته باشد، همچنین دستگاه در برابر فشارهای مکانیکی به واسطه ضربه گیرهای تعبیه شده در آن مقاومت بالایی دارد. فروش باسکول پند از طریق سایت سایت انجام می گیرد.

فروشگاه تجهیزات -

باسکول پند ۱ تن ۹۲۰۰

این باسکول را باید به شکل هم سطح با زمین نصب کرد، در نظر داشته باشید که باسکول توسط کاربر می تواند برای تنظیم وزن مطلوب فرمان خروجی صادر کند.

فروشگاه تجهیزات = اطمینان، اعتبار، سهولت در خرید و قیمت مناسب. در واقع می توان گفت که این شعاری برای فروشگاه تجهیزات می باشد که تا کنون باعث گردیده تجهیزات پا بر جا بماند و مشتریان زیادی داشته باشد. مشتریان این مرکز همواره با خیالی راحت و آسوده به خرید می پردازند چراکه می دانند از خرید خود هرگز پشیمان نمی شوند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()