در این مقاله می‌خواهیم در خصوص یک ابزار مفید به نام باسکول صحبت کنیم. در واقع این ابزار امروزه توسط علم و تکنولوژی توانسته است گام‌های بلندی نسبت به مدل‌ های سنتی خود بردارد و دارای قابلیت ها و امکانات متعددی باشد. در نظر داشته باشید که امروزه تنوع و گوناگونی  باسکول ، بی نهایت گسترده شده است، مدل های مختلف این ابزار عبارت است از:

باسکول های با ظرفیت زیر ۵۰۰ کیلوگرم

باسکول های بالای ۵۰۰ کیلوگرم تا ۱۰ تن

باسکول های جاده ای با ظرفیت بیش از ۱۰ تن

باسکول های صنعتی

باسکول های نیمه صنعتی.

در واقع اینها تنها بخشی از تنوع این ابزار مفید می باشند. در نظر داشته باشید که امروزه مشاغل بسیار زیادی وجود دارند که از این محصولات استفاده می‌کنند، اما هر کدام برای بالا بردن میزان کاربری خود باید از یک محصول مشخص استفاده کنند زیرا گستردگی و قابلیت های بسیار زیاد این دستگاه ها باعث شده است تا از یک باسکول نتوان برای تمامی مصارف استفاده کرد و باید حتماً ابزار مورد استفاده کاملا منطبق با مصارف شغلی انتخاب شود. گستردگی بسیار زیاد در این محصولات انتخاب را بسیار راحت کرده است و مشاغل گوناگون به سادگی می‌توانند دقیقا محصولی را انتخاب کنند که منطبق با نیاز های آن ها و شغلشان تولید شده است.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از باسکول های موجود در بازار که ظرفیتی حدود ۱۵ تن را می تواند توزین کند صحبت کنیم، بنابراین اگر علاقه‌ مند هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی پند گستر - باسکول ۱۵ تنی:

این ابزار توانمند را در دسته ابزار های فوق سنگین باید قرار داد زیرا برای توزین اجسام بسیار سنگین از آن استفاده می شود. مطمئناً زمینه عملکردی این دستگاه از مراکزی مانند کارگاه و کارخانه فراتر رفته است و در واقع به مراکز ترخیص کالا، مجموعه های گمرکی و یا بنادر ختم می شود. لازم به ذکر است که کارخانه ها و کسب و کارهایی وجود دارند که حجم کاری بسیار سنگین دارند، این دستگاه دارای دو نمونه تخت و آویز می باشد:

فروشگاه اینترنتی پند گستر - خرید باسکول ۱۵ تنی:

خریداران گرامی می توانند محصول مذکور را از فروشگاه اینترنتی پند گستر سفارش دهند در نظر داشته باشید که این فروشگاه امتیازات بسیار گسترده‌ای دارد، مثلاً این دستگاه کارآمد را با ضمانت نامه معتبر و خدمات بعد از فروش به خریداران گرامی ارائه خواهد کرد. همچنین سایت فروشگاهی پند گستر یکی از معدود مراکز خرید می باشد که قیمتهای بسیار نازل و ارزانی دارد.

در خصوص این دستگاه کارآمد باید گفت که عموماً باسکول های ۱۵ تنی دیجیتالی می باشند و عمده تفاوت آنها در زمینه توانایی و ظرفیت های آنها قرار می گیرد. مثلاً برخی از این محصولات قادرند با ارتباط وایرلس از آنها استفاده کرد، بدیهی است که این قابلیت ها منجر به افزایش قیمت این محصولات خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی پند گستر ادامه خرید باسکول ۱۵ تنی:

در نظر داشته باشید که مهمترین پارامتر هایی که در قیمت خرید باسکول پند و... تاثیر دارند ابتدا ساختار فیزیکی آنها می باشد، در واقع آویز بودن و یا تخت بودن این محصولات با قیمت آن ها ارتباط مستقیم دارد. بیشتر محصولات این چنینی به لحاظ قیمتی تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و عموماً همانطور که در بالا اشاره شد برخی از قابلیت های خاص در آن ها می تواند دلیل بر افزایش قیمت آنها باشد. برای گرفتن قیمت و سفارش این کالا می توانید به فروشگاه اینترنتی پند گستر مراجعه کنید در این سایت شما می توانید به استثنای قیمت محصولات مختلف تمامی جزئیات کالا ها را نیز مشاهده کنید و چنانچه مایل به خرید نمونه خاصی نبودید میتوانید چند نمونه را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از مقایسه یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()