خرید چرخ گوشت خانگی از فروشگاه تجهیزات :

در خصوص بحث  چرخ گوشت خانگی باید گفت که این وسیله کاربردی امروزه بسیار گسترده در مصارف خانگی استفاده می شود. مطمئناً بسیاری از افراد به لحاظ بهداشتی بودن گوشت ترجیح می دهند آن را در خانه چرخ کنند، بنابراین اقدام به خرید یکی از دستگاه‌ های مخصوص چرخ کردن گوشت می کنند. امروزه پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه اتفاق افتاده است و عموماً چرخ گوشت ها دارای امکانات و قابلیت های متعددی هستند. به استثنای این که سر و صدا در این چرخ گوشت ها به حداقل رسیده است برخی از چرخ گوشت ها مشترکاً برای مصارف خانگی و قصابی تولید می شوند.

همانطور که گفته شد چرخ‌ گوشت خانگی امروزه با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز دنیا دارای امکانات متعددی هستند، البته در نظر داشته باشید که چرخ گوشت های قدیمی و نسل گذشته به صورت دستی کار می کردند و کار با آنها بسیار سخت و طاقت فرسا بود، همچنین کیفیت گوشت چرخ کرده در آن ها بسیار پایین بود. اما امروز چرخ گوشت خانگی با بهترین شکل ممکن گوشت ها را چرخ می کنند و چرخ کردن گوشت در این دستگاه ها بسیار با کیفیت و تمیز انجام می شود. چرخ گوشت ها امروزه به گونه ای ساخته می شوند که تمامی قطعات آنها قابل شستشو و ضد زنگ می باشد. عموماً بدنه و اجزای داخلی آنها که با گوشت در ارتباط است از استیل ضد زنگ ساخته می شود، استیل به لحاظ بهداشتی کوچکترین مشکلی در گوشی ایجاد نمی کند بنابراین موضوع بهداشت در این چرخ گوشت ها کاملا در سطح استاندارد مطلوبی قرار دارد. البته در نظر داشته باشید که برخی از چرخ گوشت ها بدنه آلومینیومی دارند که البته آلومینیوم نیز در برابر آب و زنگ زدگی کاملا مقاوم است، این نوع چرخ گوشت‌ ها را نیز می‌توان پس از استفاده کاملاً با آب شست.

امروزه چرخ گوشت ها تیغه های متنوعی دارند، این تیغه ها هر کدام گوشت را به یک شکل برش می دهند بنابراین مصارف گوش را بسیار گسترده تر می کنند. در خصوص چرخ گوشت خانگی می‌توان گفت که بانوان با استفاده از این تیغه ها میتوانند سلیقه و ذوق بیشتری در پخت و پز داشته باشند البته اگر تمایل به پخت و پز داشته باشند.

سایت تجهیزات - خرید چرخ گوشت خانگی  از بهترین فروشگاه:

در هنگام خرید چرخ گوشت خانگی باید قدرت موتور و مقدار بازدهی آن ها را در نظر گرفت. توجه داشته باشید که چرخ گوشت خانگی برای مصارف خانگی نباید زیاد قوی باشد زیرا قدرت بیش از حد چرخ گوشت برای مصارف خانگی آنچنان به کار نمی‌آید. تنها شما مجبور می‌شوید هزینه بیشتری برای آنها پرداخت کنید. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب چرخ گوشت خانگی حائز اهمیت است سایز تیغه آن می باشد که فوق العاده اهمیت دارد. امروز چرخ گوشت ها با قطر تیغه های مختلف تولید می شوند، تیغه های چرخ گوشت خانگی در سایز های ۲۲، ۳۲ و ۴۲ میلیمتری برای مصارف گوناگون ساخته شده اند.

یکی از چرخ گوشت های معروف در بازار ایران چرخ گوشت امگا می باشد که ساخت کشور ایتالیا است، شما می توانید مدلهای مختلف چرخ گوشت امگا و یا چرخ گوشت های دیگر را در سایت اینترنتی تجهیزات خریداری کنید. در این سایت شما می توانید بهترین قیمت ها را مشاهده کنید.

مطمئناً  خرید چرخ گوشت  یکی از چالش برانگیزترین موضوعات می باشد زیرا اگر خریدار شناخت کافی در این خصوص نداشته باشد نمی‌تواند تفاوت بین مدلهای مختلف آن را تشخیص دهد، حتی نمی‌تواند خرید منطبق با مصارف و معیارهای دلخواه خود داشته باشد. همانطور که اشاره کوچکی شد در هنگام خرید چرخ گوشت خانگی کاربری آن را حتماً مشخص کنید، چرخ گوشت ها امروزه در دو گروه بزرگ تولید می شوند. این دو گروه عبارت است از:

چرخ گوشت های صنعتی

چرخ گوشت های نیمه صنعتی.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()