یکی از امتیازاتی که سبزی خرد کن سبز ایران دارد فراوانی در قطعات اورجینال این محصول می باشد، بنابراین اگر دستگاه سبزی خردکن در مصارف بالا و در مدت زمان طولانی، دچار مشکل شود به سادگی می‌توان لوازم آن را در بازار تهیه کرد. البته امتیاز اینکه این لوازم به صورت اورجینال و اصلی می‌باشند را نباید فراموش کرد. در ادامه این مقاله می خواهیم یکی از مدل های معروف  سبزی خرد کن سبز ایران را معرفی کنیم.

تجهیزات - سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین:

سبزی خرد کن سبز ایران در واقع یک مدل نیمه صنعتی سبزی خرد کنی می باشد، در خصوص ارتفاع این سبزی خرد کن باید بگویم که ارتفاعی معادل ۸۰ سانتی متر دارد. وزن سبزی خرد کن سبز ایرانحدود ۳۰ کیلوگرم است و یکی از بهترین تولیدات کمپانی سبز ایران می باشد.

تجهیزات خرید سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین:

همانطور که اشاره شد کمپانی سبز ایران در این زمینه بسیار محبوب است زیرا از متریال های بسیار مرغوب و با کیفیت در ساخت دستگاه های سبزی خرد کن استفاده می کند، البته این را در نظر داشته باشید که با اینکه کیفیت و مرغوبیت دستگاه های سبزی خرد کن این کمپانی زبان زد می باشد اما قیمت های تعیین شده برای این محصولات بسیار مناسب است و تمامی اقشار جامعه قدرت خرید آن را دارند، خصوصاً افرادی که می‌خواهند یک کسب کار جمع و جور و کوچک برای خود ایجاد کنند. حتی از سبزی خرد کن سبز ایرانمی توان در کسب و کار های محلی نیز استفاده کرد. در نظر داشته باشید که کمپانی سبز ایران استطاعت مالی خریداران را در نظر گرفته است به همین دلیل قیمت این محصولات بسیار مناسب می باشد.

تجهیزات جنس سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین:

همانطور که اشاره کردیم متریال های مرغوب در تولید این محصول به کار گرفته شده است، مثلاً می توان گفت که این سبزی خرد کن نیمه صنعتی از جنس استیل نگیر و یا به عبارتی غیرمغناطیسی تولید شده است. بنابراین پس از هر بار استفاده به راحتی می توان آن را شستشو کرد. این موضوع باعث شده است موارد بهداشتی کاملاً در این محصول رعایت شود و مطمئناً این موضوع بسیار با اهمیت است زیرا کاربرد سبزی خرد کن سبز ایراندر خصوص تولید گروه غذایی می باشد. سبزی خرد کن سبز ایراناز یک طراحی ساده اما بسیار کارآمد بهره مند می باشد.

تجهیزات -  بررسی سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین:

ظرفیت سبزی خرد کن کاسپین همانطور که در نام آن درج شده است ۵ کیلوگرم می باشد، تولید کنندگان مخزن سبزی خرد کن سبز ایرانرا در بالاترین بخش آن قرار داده اند. دهنه ای که برای این مخزن تعبیه شده است ۳۰ سانتی متر می باشد.

قلب تپنده پرقدرتی برای سبزی خرد کن سبز ایراندر نظر گرفته شده است و کمپانی معروف موتوژن تبریز این موتور را ساخته است. همانطور که میدانید موتوژن تبریز بهترین موتور ها را برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی تولید می کند و در ایران این کمپانی کاملاً مطرح و معروفی می باشد. موتوری که کمپانی موتوژن برای سبزی خرد کن سبز ایراندر نظر گرفته است قدرتی معادل ۱.۲ اسب بخار دارا می باشد که در واقع این قدرت بسیار زیاد است و سبزی خرد کن را قادر می سازد که ۵۰ کیلوگرم سبزی را در هر ساعت خرد کند. خرید سبزی خرد کن را از سایت در نوع مورد نظر انجام دهید.

این میزان بازدهی کاملاً چشمگیر و قابل تأمل است. در خصوص ولتاژ مصرف این سبزی خرد کن باید بگویم که می‌تواند از دو منبع تغذیه ای استفاده کند، این منابع تغذیه عبارت است از:

منبع تغذیه برق ۱۱۰ ولت

منبع تغذیه برق ۲۲۰ ولت.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()