خرید بارکد خوان از فروشگاه تجهیزات :

در خصوص توصیف دستگاه بارکد خوان باید گفت که این دستگاه در فروشگاه ها و مراکز توزیع کالا که دارای حجم گسترده‌ای از کالا می باشند مورد بهره برداری قرار می گیرد. در واقع دستگاه های بارکد خوان قادر هستند که محصولات مختلف را از طریق اسکن کردن بارکد شناسایی کنند و اطلاعات آنها را به کاربر انتقال دهند. بنابراین وجود این دستگاهها برای کسب و کارهای بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچک کاملا لازم و ضروری می باشد.

در ادامه بحث دستگاه بارکد خوان یکی از مدل‌های محبوب و پرفروش آن را معرفی می‌کنیم.

دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن از فناوری نوری در خصوص شناسایی و اسکن بارکد کوتاه استفاده می کند، این دستگاه برای اسکن و فروش کالا در مراکز گوناگون قابل استفاده است. بارکد خوان فروشگاهی دیتالاجیک کوئیک اسکن قادر است بارکد های خطی و تک بعدی را بخواند. یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه این است که قادر می‌باشد از فاصله تقریبا نیم متری یا همان ۵۰ سانتی متری بارکد ها را شناسایی و اسکن کند. تکنولوژی که برای خواندن بارکد ها در این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است تکنولوژی (گرین شاپ) می باشد.

در این قسمت از موضوع دستگاه بارکد خوان می پردازیم به دمای مجاز برای استفاده از این بارکد خوان:

در واقع این بارکد خوان می تواند در دمای ۳۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد به کار خود ادامه دهد. البته در کنار دما، شرایط مرطرب محیط نیز باید در نظر گرفته شود. در این خصوص معیار عددی برای مشخص کردن توان کاری این دستگاه در فضاهای مرطوب ۵ تا ۹۵ درصد رطوبت می باشد. البته در نظر داشته باشید که عموماً از این دستگاه در فضاهای سرپوشیده صنعتی و فروشگاهی بهره گیری می کنند، بنابراین در تمامی نقاط کشور با شرایط آب و هوایی متفاوت به راحتی می توان از این دستگاه استفاده کرد. در نظر داشته باشید که عموماً این دستگاه ها دارای درجه حفاظتی مشخصی هستند در خصوص این دستگاه باید گفت که از درجه حفاظتی آی پی ۴۲ برخوردار می باشد و به راحتی می تواند در برابر سقوط از فاصله یک و نیم متری مقاومت کند.

درباره ی فروشگاه اینترنتی تجهیزات:

خریداران عزیز می توانند دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک اسکن را از سایت اینترنتی تجهیزات خریداری کنند، تمامی اجناس این مرکز خرید اینترنتی تماماً با ضمانت نامه و اصالت کالا را به خریداران ارائه می‌شود. در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی تجهیزات این دستگاه را می تواند به اقصی نقاط کشور ارسال کند و در این زمینه به هیچ عنوان دارای محدودیت خاصی نمی باشد. امنیت خرید و اطمینان از اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی تجهیزات امکان پذیر می باشد. شما با خرید بارکد خوان از فروشگاه تجهیزات می توانید یک انتخاب درست و بدون پشیمانی داشته باشید. این فروشگاه دارای سابقه ای بسیار طولانی در زمینه ی فروش محصولاتی چون بارکد خوان است. لذا شما می توانید بهترین ها را با تجهیزات تجربه نمایید.خرید بارکد خوان باسیم

فروشگاه اینترنتی تجهیزات  خرید دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک کوئیک اسکن مدل ‏qw ۲۱۲۰:

دستگاه بارکد خوان فروشگاهی دیتالاجیک اسکن دارای یک بدنه مشکی رنگ میباشد. طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک دسته دستگاه به گونه ای می باشد که کاربر در زمان استفاده های طولانی به هیچ عنوان خسته نمیشود. البته وزن پایین ۱۱۹ گرمی این دستگاه نیز مزید بر علت شده است تا کاربر بتواند به صورت مداوم از این دستگاه استفاده کند. در خصوص سایز این دستگاه باید گفت که دارای ابعادی در حدود ۶.۵×۷×۱۷ سانتیمتر می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()